تهران- ایرنا- سخنگوی دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه تاکید کرد: «ایستاده میمیریم» پیام ملت فلسطین است و با وجود تمام جنایت‌های رژیم صهیونیستی، سرزمین خود را ترک نخواهیم کرد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، سخنگوی دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه در کنفرانسی مردمی تاکید کرد: به اشغالگران می گوییم که که هرگز خانه های خود را ترک نمی کنیم و در اینجا باقی خواهیم ماند.

وی گفت: در اینجا باقی خواهیم ماند و نقش خود را به عنوان نهادهای رسمی ایفا خواهیم کرد.اگر خواسته باشیم از اینجا برویم به سمت اراضی اشغالی ۱۹۴۸ میلادی حرکت خواهیم کرد.

سخنگوی دفتر اطلاع‌رسانی دولت فلسطین در غزه افزود: "ایستاده می میریم"، این پیام ملت فلسطین است.با وجود همه جنایت های اشغالگران، هرگز از این سرزمین کوچ نخواهیم کرد.

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی پیش از این از ساکنان غزه خواسته بود که از خانه های خود خارج شده و به سمت جنوب دشت غزه حرکت و در آنجا ساکن شوند.

در همین ارتباط، سازمان ملل متحد نیز اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از این نهاد خواسته است تا ساکنان شمال نوار غزه را که حدود ۱.۱ میلیون نفر هستند، به جنوب این منطقه انتقال دهند.

مصر و اردن پیش از این به طور جداگانه درباره توطئه کوچاندن فلسطینی ها از نوار غزه زیرحملات سنگین و وحشیانه هوایی، به رژیم صهیونیستی هشدار داده اند.