اراک - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: جنایات اسرائیل و همدستان آن از جمله آمریکا و انگلیس باید در یک دادگاه بین‌المللی پیگیری و رسیدگی شود.

آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی روز جمعه در جمع راهپیمایی همبستگی با مبارزان فلسطینی اراک، در گفت و گو با ایرنا، ضمن تشکر از از حضور گرم مردم استان مرکزی، افزود: امید است این حمایت‌های مردمی در همه زمینه‌ها از جمله بازسازی غزه و محکوم کردن جنایات صهیونیسم در غزه و کشتن هزاران انسان بی‌گناه و مجروح و ویران کردن اموال فلسطینی‌ها ادامه داشته باشد.

وی بیان کرد: امید است نتیجه این راهپیمایی‌ها تشکیل یه دادگاه عادلانه شود.

امام جمعه اراک ادامه داد: رژیم اشغالگر اسرائیل در غزه مرتکب نسل‌کشی علیه مردم مظلوم فلسطین شده و در این اقدام وحشیانه شماری از کودکان، زنان و غیرنظامیان فلسطینی را به خاک و خون کشیده‌اند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی عنوان کرد: امید است خداوند مردم غزه و حماس را یاری کند و شر اسرائیل برای همیشه از منطقه کوتاه شود.

وی گفت: فلسطین راهبرد ملی دنیای اسلام است و دفاع از آن در برابر صهیونیست‌ها وظیفه همه مسلمانان جهان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی افزود: تا زمانیکه اسرائیل این غده سرطانی وجود دارد، دنیای اسلام به آرامش نخواهد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی اظهار کرد: سازمان ملل نهادی بین‌المللی برای حمایت از کشورهای ضعیف است که باید مدافع بی طرف حقوق ملت‌ها باشد و از حقوق ملت فلسطین دفاع کند.

راهپیمایی همبستگی با مبارزان فلسطینی در اراک از ساعت ۱۰:۳۰ با حضور مردم غیور و انقلابی این شهر اراک از محل میدان شهدا آغاز و تا مصلی ادامه داشت.