شهرکرد- ایرنا- نمازگزاران چهارمحال و بختیاری پس از اقامه نماز جمعه این هفته در سراسر استان با برگزاری راهپیمایی از مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین دفاع و جنایت‌های رژیم اشغالگر اسرائیل در کشتار مردم بی‌دفاع غزه را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در شهرکرد مرکز استان نیز این راهپیمایی از مقابل مصلای امام خمینی(ره) تا چهارراه ابوعلی‌سینا برگزار شد، که نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار چهارمحال و بختیاری، معاونان استاندار و فرماندهان نظامی و انتظامی هم در این جمع حضور داشتند.

در این راهپیمایی، مردان، زنان، کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر استکبار»، «رژیم صهیونیستی نابود باید گردد» و «الله‌اکبر» انزجار خود را علیه جنایات رژیم اسرائیل اعلام و از رزمندگان و شهدای فلسطینی حمایت کردند.

به گزارش ایرنا، نظیر این راهپیمایی در شهرستان‌های لردگان، بروجن، اردل، فارسان، کوهرنگ، کیار، بن ، سامان، فرخشهر، فلارد و خانمیرزا برگزار شد.

ارتش رژیم صهیونیستی که در عملیات طوفان الاقصی غافلگیر شده و توان مقابله با نیروهای مقاومت را ندارد، برای جبران شکست خود اقدام به بمباران وحشیانه شهر غزه و مردم آن کرده است. به حدی که در اثر این بمباران ها بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین تا ظهر روز چهارشنبه ۹۰۰ شهید شده‌اند که ۱۴۰ نفر آنها کودک و ۱۰۵ نفر آنها زن هستند.