تهران - ایرنا - " ماجد دیبسی " تحلیلگر فلسطینی رادیو و تلویزیون اسپانیا ؛ حمایت های دولت و ملت ایران از مردم مظلوم فلسطین را ستود و گفت : دغدغه جمهوری اسلامی ایران نسبت به مساله فلسطین و کشورهای ستمدیده قابل تقدیر است .

به گزارش ایرنا ؛ « ماجد دیبسی » تحلیلگر فلسطینی رادیو و تلویزیون اسپانیا که به تازگی برای شرکت در کنفرانس حمایت از کودکان و نوجوانان فلسطینی به ایران سفر کرده بود ؛ روز شنبه در دیدار با " محمد مهدی احمدی " رایزن فرهنگی سفارت ایران در اسپانیا گفت : امروزه در دنیا فقط نظام جمهوری اسلامی است که به معنی واقعی از فلسطین و جوانان مظلوم آن حمایت می کند و این دغدغه نظام جمهوری اسلامی ایران نسبت به کشورهای ستمدیده از جمله فلسطین قابل تقدیر است.

تحلیلگر رادیو و تلویزیون اسپانیا تاکید کرد : درایت و رهبریت مقام معظم رهبری باعث دلگرمی مردم مبارز فلسطین شده و در مقابل اسرائیل مقاومت می کنند.

دکتر احمدی نیز در این دیدار گفت: انقلاب اسلامی ایران با الهام از قرآن بین برادران مسلمان و دوستان ضد ستم و ظلم رابطه رحمانی و صمیمی دارد و با ظالمان و مستکبرین جهان رابطه خصمانه خواهد داشت.

وی گفت : مردم فلسطین برادران و خواهران ما هستند و نسبت به اشغال سرزمین خود اعتراض دارند و این اعتراض منطقی و به حق است. به همین دلیل در مقابل تجاوز صهیونیسم مقامت می کنند لذا جمهوری اسلامی ایران از حقوق به حق آنان حمایت می کند و خواهد کرد.