تهران- ایرنا- ستاره تیم ملی اردن معتقد است که این تیم در بازی مقابل ایران مغلوب اشتباهاتشان شده است.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال کشورمان جمعه‌شب در اولین دیدار در چارچوب تورنمنت اردن، تیم اردن را سه بر یک شکست داد و راهی دیدار فینال شد.

موسی التماری، ستاره تیم ملی اردن که در مونت پولیه فرانسه بازی می‌کند، در گفت‌وگویی با شبکه العردون درباره شکست برابر ایران، گفت: از فرصت‌هایی که در بازی ایران داشتیم نهایت استفاده را نبردیم.موقعیت‌های خوبی داشتیم، هم من و همبازیانم موقعیت‌هایی داشتیم که می توانستیم در پایان نیمه اول بازی را مساوی کنیم.

التماری درباره بازی هجومی‌تر اردن در نیمه دوم تصریح کرد: در زمان استراحت بین دو نیمه بین خود درباره لزوم تلاش بیشتر و جاه‌طلبی صحبت کردیم و در نیمه دوم نمایش بهتری داشتیم و یک ضربه پنالتی را از دست دادیم.

وی ادامه داد: تیم ملی ایران از اشتباهاتی که ما داشتیم استفاده کرد و به گل رسید اما این یک تورنمنت تدارکاتی است، بازی سختی با عراق داریم و پس از آن باید خودمان را برای حضور در مقدماتی جام جهانی آماده کنیم.

التماری که با توجه به بازی در لیگ یک فرانسه انتظارات زیادی از او می‌رود، اظهار داشت:من عضوی از یک تیم هستم و به همین دلیل همه ما باید همه توانمان را بگذاریم تا به آنچه که لازم است دست پیدا کنیم. من به تنهایی نمی‌توانم تیم را به موفقیت برسانم.