تهران- ایرنا- فلسطینی ها در اعتراض به حمایت آلمان از جنایت صهیونیست ها، مقابل سفارت این کشور در رام الله راهپیمایی اعتراضی برگزار کردند.

به گزارش ایرنا از شبکه المیادین، شهروندان و جریان های سیاسی در کرانه باختری امروز (شنبه) در اعتراض به حمایت آلمان از رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی گناه غزه، در مقابل سفارت این کشور در رام الله تجمع کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات، خواستار پایان حمایت و پشتیبانی آلمان از جنایتکاران صهیونیست شدند.

جنبش جهاد اسلامی نیز در بیانیه ای، کشتار ملت فلسطین توسط رژیم صهیونیستی را با مهمات اعطایی آمریکا، آلمان و دیگر کشورهای غربی محکوم کرده بود.

با ورود عملیات "طوفان الاقصی" به هشتمین روز خود و کسب پیروزی های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی، بمب افکن های رژیم جعلی صهیونیستی به دستور سران تل آویو به طرز جنون آمیز مناطق مسکونی، مراکز درمانی، مساجد و مکان های تجمع آوارگان فلسطینی در غزه را بمباران می کنند.

رژیم صهیونیستی که تاکنون تلاش هایش برای توقف عملیات مقاومت در سرزمین های اشغالی به جایی نرسیده و سران این رژیم هنوز در شوک شکست بی نظیر مقاومت فلسطین به سر می برند، همچنان غیرنظامیان فلسطینی را هدف قرار می دهند و با تبدیل غزه به زمین سوخته به دنبال کوچ اجباری فلسطینیان هستند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، وزارت بهداشت فلسطین در ۸ روز جنایت رژیم صهیونیستی از افزایش شمار شهدای غزه به ۲ هزار ۲۱۵ نفر و شمار مجروحان نیز ۸ هزار و ۷۱۴ نفر خبر داد.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد که شمار شهدا در کرانه باختری از شنبه گذشته تاکنون به ۵۴ نفر و شمار زخمی ها به بیش از هزار و ۱۰۰ تن رسیده است.