ایلام - ایرنا - رییس امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت گاز استان ایلام از صدور ۴ هزار و ۸۵۹ پروانه انجام کار در ۶ ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام، "زهرا فرجی" روز یکشنبه در این خصوص اظهار کرد: از این تعداد پروانه انجام کار صادر شده، یک هزار و ۹۸۲ پروانه گرم و ۹۸۶ پروانه سرد بوده است.

رییس امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: این تعداد پروانه انجام کار صادر شده تاثیر بسزایی در کاهش ضریب شدت و میزان تکرار حوادث در این مدت داشته است.

وی به کیفیت نظارت بر فعالیت‌ها از طریق صدور پروانه‌های انجام کار اشاره کرد و گفت: کنترل و پایش فعالیت‌ها از طریق پروانه‌های انجام کار موجب کنترل حوادث می‌شود.

رییس امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت گاز استان ایلام یادآور شد: تلاش واحد HSE این شرکت برای اجرای مطلوب طرح بازنگری ارزیابی صلاحیت پیمانکاران، برگزاری دوره‌های آموزشی، آزمون‌های کتبی و مصاحبه برای ارتقای ضریب ایمنی کار و کاهش حوادث در سال جاری ادامه دارد.

فرجی با اشاره به اینکه ۱۰۲ جلسه ایمنی و آموزشی قبل از شروع بکار در این شرکت در طول ۶ ماهه نخست امسال برگزار شده است، خاطرنشان کرد: شرکت گاز استان ایلام به مسئله ایمنی کارکنان توجه ویژه ای دارد بطوریکه در سایه این موضوعات خوشبختانه هیچ حوادث ناتوان کننده اتفاق نیفتاده است.