یزد-ایرنا- استاندار یزد گفت: حرکت متوازن شهرستان های استان برای پیشرفت در نشست با فرمانداران شهرستان‌ها بررسی و به ویژه برای تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام تصمیم گیری می شود.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری یزد ، مهران فاطمی در نشست با فرمانداران شهرستان های استان ، افزود: در جریان نشست مشترک با فرمانداران، آخرین وضعیت پروژه های عمرانی شهرستان ها به صورت مصداقی بررسی و تصمیمات لازم به منظور تسریع در اجرای آن ها اخذ می شود.

وی ادامه داد: با توجه به ضرورت رسیدگی به مسائل شهرستان ها و برای سرعت بخشی به حرکت استان در مسیر توسعه و تعالی ، نشست هایی برگزار و مسائل و مطالبات اولویت دار شهرستان ها بررسی و تصمیمات لازم اخذ می شود.

استاندار یزد گفت:پروژه های عمرانی بسیار خوبی در شهرستان ها اجرا شده و یا در دست اجرا است و در جریان این نشست ها آخرین وضعیت پروژه ها به صورت مصداقی بررسی و در صورت لزوم در تماس تلفنی با دستگاه های متولی، تاکیدات لازم صورت می گیرد.

فاطمی در ادامه با اشاره به لزوم پیگیری مسائل برخی پروژه ها در سطح ملی، خاطرنشان کرد: مسائل مربوط به چنین پروژه هایی احصاء و در فهرست مسائل مورد پیگیری در دیدار با مسئولین کشوری قرار می گیرد.

وی با اشاره به اهتمام جدی جهت حل مسائل و مطالبات موجود در شهرستان ها، اظهارداشت: امید است ماحصل برگزاری این نشست ها و پیگیری های استان، حرکت متوازن کلیه شهرستان ها به سمت توسعه، پیشرفت و تعالی باشد.

استاندار یزد در پاسخ به اینکه ارزیابی مدیریت ارشد استان از روند پیشرفت پروژه ها در دو سال اخیر چگونه است گفت: روند کلی پیشرفت پروژه ها مطلوب است اما نیازمند توجه بیشتر به برخی مسائل به ویژه در حوزه راه ها است و در حوزه راه ها با توجه به اعتبارت سنگین مورد نیاز برای پروژه های این حوزه، عمده مسائل و مشکلات مربوط به تامین اعتبارات ملی است و امید است در دو ساله باقی مانده از عمر دولت سیزدهم، پروژه های همه حوزه ها به ویژه مسکن و راه را فعال تر و مسائل و دغدغه های مربوط به آن ها را تا حد زیادی کاهش دهیم.