انتخاب هتل های ۵ ستاره برای اقامت یکی از بهترین انتخاب ها برای سفر به شهر زیارتی مشهد به شمار می رود. در این مقاله با هتل های نزدیک حرم در مشهد برای یک اقامت راحت آشنا می شوید.

یکی از بهترین انتخاب ها برای سفر به شهر زیارتی مشهد، انتخاب هتل های ۵ ستاره برای اقامت در این شهر است. علاوه بر استفاده از فضای معنوی و زیارت در این شهر زیبا، شما میتوانید از امکانات متنوع هتل ۵ ستاره تان در مشهد نیز بهره مند شوید. در این مقاله لیستی از هتل های پرطرفدار و ۵ ستاره نزدیک به حرم مطهر برای دسترسی راحت تر مسافران، تهیه و خدمتتان ارائه شده است که با انتخاب بهترین گزینه، تجربه سفری لذت بخش را داشته باشید.

هتل های ۵ ستاره نزدیک حرم در مشهد عبارتند از:

هتل قصر طلایی مشهد:

هتل قصر طلایی مشهد یک هتل پنج ستاره مجلل است که در خیابان امام رضا، نزدیک حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. این هتل در سال ۱۳۸۹ افتتاح شد و دارای ۳۵۷ اتاق و سوئیت، ۶ رستوران، ۴ کافه، مجموعه آبی، سالن بدنسازی، سالن اسپا، و سایر امکانات رفاهی و تفریحی است.

امکانات و خدمات هتل قصر طلایی مشهد

  • اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوع با امکانات و طراحی‌های مختلف
  • رستوران‌های متنوع با غذاهای ایرانی، بین‌المللی، و سنتی
  • کافه‌های مختلف با انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها
  • مجموعه آبی با استخر، سونا، جکوزی، و حمام ترکی
  • سالن بدنسازی
  • سالن اسپا
  • سالن پیانو
  • اتاق بازی
  • خدمات ترانسفر فرودگاهی و راه آهن
  • خدمات تور و گردشگری.

هتل قصر الضیافه:

هتل قصر الضیافه یک هتل ۵ ستاره در مشهد، ایران است که در ضلع شرقی حرم امام رضا (ع) قرار دارد. این هتل دارای ۲۷۳ اتاق و سوئیت لوکس و مجهز است که با طراحی زیبا و دکوراسیون مدرن، فضایی دلنشین و آرامش بخش را برای مهمانان فراهم می کنند. این اتاق ها مجهز به امکانات رفاهی و تکنولوژی های روز دنیا هستند و راحتی و آسایش را برای مهمانان به ارمغان می آورند.

هتل قصر الضیافه در ضلع شرقی حرم امام رضا (ع) قرار دارد و دسترسی آسانی به مراکز تجاری، جاذبه های گردشگری، و فرودگاه مشهد دارد. این هتل تنها چند دقیقه پیاده روی تا حرم امام رضا (ع) فاصله دارد. قیمت هتل قصر الضیافه بسته به نوع اتاق و زمان سفر متفاوت است. در حال حاضر، قیمت اتاق های این هتل از ۱.۵ میلیون تومان شروع می شود.

هتل درویشی مشهد:

هتل درویشی مشهد یک هتل ۵ ستاره در مشهد، ایران است که در خیابان امام رضا، اصلی ترین خیابان منتهی به حرم امام رضا (ع) قرار دارد. این هتل دارای ۲۲۳ اتاق و سوئیت لوکس و مجهز است که با طراحی زیبا و دکوراسیون مدرن، فضایی دلنشین و آرامش بخش را برای مهمانان فراهم می کنند. این اتاق ها مجهز به امکانات رفاهی و تکنولوژی های روز دنیا هستند و راحتی و آسایش را برای مهمانان به ارمغان می آورند.

هتل درویشی مشهد در خیابان امام رضا، اصلی ترین خیابان منتهی به حرم امام رضا (ع) قرار دارد و دسترسی آسانی به مراکز تجاری، جاذبه های گردشگری، و فرودگاه مشهد دارد. این هتل تنها ۵ دقیقه پیاده روی تا حرم امام رضا (ع) فاصله دارد.

قیمت هتل درویشی مشهد بسته به نوع اتاق و زمان سفر متفاوت است. در حال حاضر، قیمت اتاق های این هتل از ۱ میلیون تومان شروع می شود. در مجموع، هتل درویشی مشهد یک هتل عالی برای اقامت در مشهد است. این هتل دارای موقعیت مکانی عالی، امکانات و خدمات عالی، و قیمت مناسب است.

هتل مدینه الرضا:

هتل مدینه الرضا یک هتل ۵ ستاره در مشهد است که در خیابان شیرازی، نزدیک به حرم امام رضا (ع) قرار دارد. این هتل دارای ۳۲۵ اتاق و سوئیت لوکس و مجهز است که با طراحی زیبا و دکوراسیون مدرن، فضایی دلنشین و آرامش بخش را برای مهمانان فراهم می کنند. این اتاق ها مجهز به امکانات رفاهی و تکنولوژی های روز دنیا هستند و راحتی و آسایش را برای مهمانان به ارمغان می آورند. این هتل تنها ۱۰ دقیقه پیاده روی تا حرم امام رضا (ع) فاصله دارد.

هتل مدینه الرضا دارای قیمت مناسب است و گزینه مناسبی برای مسافرانی است که به دنبال یک هتل لوکس و مجلل با امکانات و خدمات مناسب هستند.

هتل الماس ۲ مشهد:

هتل الماس ۲ یک هتل ۵ ستاره در مشهد است که در خیابان امام رضا، اصلی ترین خیابان منتهی به حرم امام رضا (ع) قرار دارد. این هتل دارای ۲۱۷ اتاق و سوئیت لوکس و مجهز است که با طراحی زیبا و دکوراسیون مدرن، فضایی دلنشین و آرامش بخش را برای مهمانان فراهم می کنند. این اتاق ها مجهز به امکانات رفاهی و تکنولوژی های روز دنیا هستند و راحتی و آسایش را برای مهمانان به ارمغان می آورند.

هتل الماس ۲ دارای موقعیت مکانی عالی است و دسترسی آسانی به مراکز تجاری، جاذبه های گردشگری، و فرودگاه مشهد دارد. این هتل تنها ۵ دقیقه پیاده روی تا حرم امام رضا (ع) فاصله دارد.

هتل اترک مشهد:

هتل اترک یک هتل ۴ ستاره در مشهد است که در خیابان امام رضا، اصلی ترین خیابان منتهی به حرم امام رضا (ع) قرار دارد. این هتل دارای ۱۴۴ اتاق و سوئیت مجهز است که با طراحی زیبا و دکوراسیون مدرن، فضایی دلنشین و آرامش بخش را برای مهمانان فراهم میکنند. این اتاق ها مجهز به امکانات رفاهی و تکنولوژی های روز دنیا هستند و راحتی و آسایش را برای مهمانان به ارمغان می آورند.

این هتل تنها ۵ دقیقه پیاده روی تا حرم امام رضا (ع) فاصله دارد.

رزرو ارزان هتل قصر طلایی در فلای تودی

فلای تودی یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات گردشگری در ایران است. این شرکت تمام آنچه که برای داشتن یک سفر به آن نیاز دارید به شما ارائه می دهد، رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما، دریافت ویزا، خرید بلیط قطار از خدمات این شرکت هستند. آنچه که فلای تودی را به نسبت سایر شرکت های گردشگری متمایز کرده، قیمت خدمات است. می توانید قیمت هتل موردنظر خود را در زمانی که قصد سفر دارید در فلای تودی و سایر سایت ها بررسی کنید تا متوجه تفاوت قیمت ها شوید.

همچنین نکته دیگر نحوه پشتیبانی و خدمات ۲۴ ساعته فلای تودی است که آن را با سایر شرکت های گردشگری متمایز می کند. بعد از خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل یا خرید سایر خدمات، در صورت داشتن هر سوالی می توانید به صورت ۲۴ ساعته و در تمام روزهای هفته با کارشناسان پشتیبانی فلای تودی تماس بگیرید. برای رزرو هتل قصر طلایی مشهد وارد آدرس سایت فلای تودی شوید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.