تبریز - ایرنا - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تبریز از برگزاری محفل شعر مقاومت در حمایت از عملیات طوفان الاقصی و محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین مظفر رجب زاده روز سه شنبه با اعلام این خبر گفت: امروز مظلومیت مردم مسلمان فلسطین به قدری جانسوز هست که هیچ زبانی توان بیان آن را ندارد و پایان دادن به چنین شرایطی می طلبد که همه مردم جهان به یاری مردم مظلوم غزه بشتابند.
وی ادامه داد: زبان شعر یک موهبت ویژه الهی است که در طول تاریخ ستون های ظلم را به لرزه در آورده است و امروز وظیفه هر شاعر آزاده ای است که به بیان مظلومیت مردم فلسطین پرداخته و واقعیت و ماهیت ناپاک رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی و جنایت هایشان را بر ملا کند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تبریز اضافه کرد: حرکت غرور آفرین طوفان الاقصی، آرامش پوشالی صهیونیسم را بر باد داد و بر همین اساس انجمن شاعران اهل بیت علیهم السلام اداره تبلیغات اسلامی تبریز در محفل شعرای آیینی در حمایت از طوفان الاقصی و محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی به سرودن و ایراد شعر پرداختند.
حجت الاسلام رجب زاده گفت: در راستای نشر حداکثری محتواهای فرهنگی متناسب با اقدامات و دستاوردهای محور مقاومت و ادای دینی حداقلی نسبت به مظلومیت مردم ستمدیده فلسطین، شعرخوانی های این محفل در قالب محتوای صوتی نیز ضبط و منتشر خواهد شد.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از ۱۵مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی‌نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر شده و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی غیرانسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف این عملیات کند.

این عملیات در حالی وارد یازدهمین روز خود شده که رژیم صهیونیستی در مقابل رزمندگان مقاومت کاملا مستاصل بوده و فقط اقدام به بمباران شدید مناطق مسکونی، درمانی و مساجد غزه می‌کند که در اثر این جنایت ضدبشری تاکنون ۲ هزارو ۸۷۳ فلسطینی بی‌دفاع شهید و ۱۲ هزار نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند؛ شمار شهدای کرانه باختری نیز تا این ساعت به ۵۸ نفر رسیده است.