تهران- ایرنا- عضو تیم ملی جودو نابینایان و کم‌بینایان با گلایه از بی‌توجهی مسوولان استان اصفهان گفت: صدها وعده به من داده شد اما یکی از آنها عملی نشد و به این خلف وعده‌ها عادت کرده‌ام.

میثم بنی‌طبا ملی‌پوش وزن ۶۰ کیلوگرم جودو نابینایان روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا و با اشاره به اعزام خود به چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی اظهار داشت: در دوره گذشته با هدایت محمدرضا حاج‌یوسف‌زاده نتایج درخشانی کسب کردیم. امیدوارم بتوانیم نتایج بهتری از جاکارتا را در هانگژو ثبت کنیم. من در ۲ سال گذشته ۳ مدال طلاو یک برنز جهانی، آسیایی و گرند پریکس کسب کردم اما رفتار مسوولان استان اصفهان با من در شان یک ورزشکار نیست.

عضو تیم ملی جودو نابینایان ادامه داد: در آذربایجان شرقی دانشجو هستم و با نام این استان به یکی از رقابت‌های بین‌المللی اعزام شدم. آن زمان ۱۳ نفر از استان اصفهان به دیدار من آمدند تا به اصفهان برگردم و صدها وعده داده شد اما تاکنون یکی از آنها عملی نشده است. همان روز به مدیرکل ورزش و جوانان استان گفتم که دلخوش به وعده شما نیستم اما بهتر است جای وعده احترام را نگه دارید چون احترام برای من بالاتر از وعده است. احترام برای من دیده شدن است تا پیش خانواده‌ام سربلند باشم.

دارنده مدال برنز بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا گفت: من با نام اصفهان به مسابقات بین‌المللی اعزام می‌شدم و امید به وعده مسوولان برای توجه داشتم. متاسفانه ما در رسانه‌ها دیده نمی‌شویم و موجب شده تا مسئولان استانی اهمیتی به ما ندهند. زمان بازگشت از قهرمانی آسیا هیچ کسی به فرودگاه نیامد و بعد از آن نیز هزار بهانه برای این کار خود آوردند. یکبار اعلام کردند که ما زمان پرواز شما را نمی‌دانستیم در حالی که وظیفه آنها بود که هم پرواز را رزرو کنند و هم برنامه‌ریزی داشته باشند.

دارنده مدال طلای قهرمانی جهان گفت: بعد از این اتفاق من به اداره کل دعوت شدم و حتی وعده اعطای خانه به من داده شد و آنجا گفتم می‌دانم این وعده نشدنی است. لذا از آنها خواستم حداقل احترام من را داشته باشند تا پیش خانواده‌ام سربلند باشند اما پس از کوتاه مدت دوباره داستان تکرار شد و بهانه‌ها شروع شد.