اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان گفت: پیروزی‌های جبهه مقاومت، اسرائیلی‌ها را به قدری خشمگین کرد که بیمارستان‌ها را مورد تجاوز قرار داده و صدها انسان مظلوم و بی‌گناه را به شهادت رساندند.

به گزارش ایرنا علی اکبر حسینی محراب روز چهارشنبه در حاشیه تجمع مردم اهواز در حمایت از مردم فلسطین بیان کرد: معمولا بیمارستان‌ها و آمبولانس‌ها حتی در زمان وقوع جنگ مصون هستند و مورد حمله و بمباران قرار نمی گیرند.

وی افزود: امروز جنایت رژیم صهیونیستی بر کسی پوشیده نیست و موجب تسریع در سرنگونی دولت یهود می‌شود.

حسینی محراب ادامه داد: مردم خوزستان همیشه در کنار مردم فلسطین بوده و این موضوع را در دفاع از سوریه و مبارزه با داعش در عراق ثابت کردند.

استاندار خوزستان ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین گفت: مردم این آمادگی را دارند که جان خود را در راه اسلام که اینگونه مورد هجمه قرار گرفته، فدا کرده و از مسلمانان بی‌گناه و بی‌دفاع فلسطین حمایت کنند.

وی اظهار کرد: اکنون مردم غزه نه تنها از نعمت آب، برق و گاز برخوردار نیستند بلکه تحت شدیدترین محاصره دشمن قرار دارند.

به گزارش ایرنا، اشغالگران صهیونیست سه‌شنبه بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از ۵۰۰ فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

دولت جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه امروز چهارشنبه را عزای عمومی اعلام کرد.

برچسب‌ها