قصرشیرین- ایرنا- امام جماعت اهل سنت قصرشیرین با تاکید بر اینکه وظیفه اسلامی و انسانی ما حمایت از ملت مظلوم فلسطین و ایستادن در مقابل اسرائیل ظالم و اشغالگر است، گفت: از این رو باید جهان اسلام با اتحاد علیه رژیم صهیونیستی به پا خیزد.

ماموستا مُلا « عادل غلامی » روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با محکوم کردن جنایت هولناک رژیم کودک کش اسرائیل در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه، افزود: خداوند تبارک و تعالی در قرآن کریم در سوره‌ المائده می فرمایند: «لتجدن اشد الناس عداوتاً للذین آمنوا الیهود» دشمن مسلمانان، یهودیان است.

وی اظهار کرد: صهیونیست‌ها در طول تاریخ از بعثت پیامبر اسلام (ص) تا امروز با قتل تجاوز و تعدی و با شدیدترین اعمال پلید و دور از انسانیت بوده و هستند.

امام جماعت اهل سنت قصرشیرین در ادامه گفت: جنایت هولناک و وحشیانه رژیم صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی با قتل عام مردم بی دفاع به ویژه کودکان و زنان، یک نسل کشی واقعی است.

ماموستا غلامی ادامه داد: صهیونیست های پلید با بمباران بیمارستان المعمدانی ثابت کردند که جنایتکاران واقعی تاریخ بوده و در این جنایت آمریکا و انگلیس خبیث نیز شریک این اقدام شنیع و به دور از انسانیت هستند.

او گفت: ما به عنوان یک مسلمان این جنایت وحشتناک را به شدت محکوم می نماییم و از تمام مسلمانان و کشورهای اسلامی درخواست داریم که در مقابل این جنایات رژیم صهیونیستی پاسخ کوبنده داشته باشند.

وی افزود: طبق آیات قرآن کریم و احادیث پیامبر اسلام (ص) باید در مقابل ظالم ایستاد از این رو با وحدت جهان اسلام در مقابل کفر جهانی و اسرائیل غاصب صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین نصرت الهی نزدیک است.

حمله هولناک به بیمارستان غزه، جهان را جریحه دار کرد

سرپرست فرمانداری قصرشیرین نیز در این ارتباط به خبرنگار ایرنا گفت: اقدام تروریستی و جنایت هولناک حمله به بیمارستان غزه یک بار دیگر خوی وحشی گری و جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی را برای تمام جهانیان نمایان ساخت و جهان را جریحه دار کرد.

«محمد نجفی» با محکوم کردن جنایت وحشیانه صهیونیست ها و قتل عام زنان و کودکان در بیمارستان غزه افزود: حمله به بیمارستان المعمدانی و کشتار و قتل عام نزدیک به هزار فلسطینی غیر نظامی، قطعا محکوم و باعث جریحه دار شدن همه وجدان های بیدار و آگاه جهانیان بر علیه رژیم اشغالگر و کودک کش اسراییل شده است.

وی اظهار کرد: مراتب عمیق احساس همدردی و تالم خود و مرزنشینان قصرشیرینی را از حادثه پیش آمده با مردم مظلوم فلسطین اعلام می نمایم.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین با بیان اینکه خون این شهدا باعث تقویت جبهه مقاومت خواهد شد، گفت: بدون تردید پیروزی از آن مردم فلسطین و نابودی سرنوشت مختوم اسراییل غاصب و اشغالگر خواهد بود.

نجفی ادامه داد: سران کشورهای استکباری و در راس آن آمریکای جنایتکار در این خونریزی‌ها سهیم هستند از این رو باید جهان اسلام با اتحاد و انسجام علیه رژیم سفاک و خونریز و کودک کش صهیونیستی به پا خیزد و طومار ظلم و ستم را درهم بپیچند.

جنایات رژیم صهیونیست‌ها درروزهای اخیر، در شامگاه سه‌شنبه به اوج خود رسید و صدها تن از فلسطینان در حالی که به بیمارستان المعمدانی در مرکز غزه پناه برده بودند، این مرکز درمانی هدف حملات صهیونیست‌ها قرار گرفت.