بوشهر- ایرنا- رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور گفت: موج جدید مقاومت فلسطینیان بر علیه رژیم صهیونیستی نه تنها شکست اطلاعاتی برای موساد رقم زد بلکه برای سایر آژانس های امنیتی کشورهای غربی حامی این رژیم جعلی نیز شکستی بزرگ به ارمغان آورد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان شامگاه چهارشنبه در نشست با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار کرد: برای اولین بار در طول ۷۵ سال از اشغال فلسطین توسط رژیم کودک‌کش صهیونیستی شاهد عملیاتی با ابعاد بزرگ و تحمیل تلفات سنگین به این غاصبان هستیم که در نوع خود بی نظیر است.

وی افزود: این شکست اطلاعاتی و امنیتی برای رژیم صهیونیستی حکایت از عمق پیشرفت و مقاومت فلسطینیان دارد که در تاریخ مبارزاتی آنها بی نظیر است.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور تصریح کرد: رژیم اسراییل ساعتی بعد از چراغ سبز سه کشور امریکا، انگلیس و فرانسه برای وتو قطعنامه حقوق بشری، بیمارستانی در غزه را مورد حمله قرار داد که در هیچ پروتکل جهانی در زمان جنگ گنجانده نمی شود.

وی ادامه داد: این نوع حمله به زنان و کودکان بی پناه در یک بیمارستان نشان از ضعف و زبونی این رژیم کودک کش دارد.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور در بخش دیگری از سخنانش گفت: نیروهای مسلح از اهمیت بسیار بالایی در هر کشور برخوردار هستند که هر نوع انحراف آنها می تواند منشا آفاتی در جامعه شود و اگر دارای انضباط سازمانی باشند خود تامین کننده امنیت به شمار می روند.

پورخاقان بیان کرد: بررسی های آماری نشان می دهد که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به نسبت سایر نیروهای مسلح دنیا، کمترین میزان جرم را دارند.

وی افزود: صیانت از نیروها با پیشگیری از هر نوع جرم و برخورد با هر مجرم از جمله وظایف سازمان قضایی نیروهای مسلح به شمار می رود.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور تاکید کرد: جایگاه این سازمان به دلیل وجود حافظان امنیت کشور بسیار حساس است اما اجازه هم نمی دهیم در لباس تامین کننده امنیت دچار خطا و اشکال شوند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در این نشست گفت: نیروهای مسلح در هر نظام پایه اقتدار هستند به طوری که در داخل مایه آرامش و پیشرفت نظام و در خارج از کشور به عنوان یک شاخص اقتدار و مولعه ای از قدرت هستند.

وی افزود: هندسه وجود یک نظام مستحکم بر اساس اقتدار دفاعی به عنوان یکی از مولفه های قدرت شکل می گیرد که در ایران اسلامی شاهد شکل گیری این هندسه در قالب یک نظام مستحکم الهی هستیم.

غلامعلی صفایی بوشهری تصریح کرد: در دنیا مولفه قدرت از سه جهت دشمنان خارجی ، نیروی مزدور داخلی و نیروی درون هر مجموعه نظامی تحت تاثیر و چالش قرار می گیرد که در جمهوری اسلامی با وجود نیروهای مسلح با تقوا شاهد آمادگی بالا برای مقابله با دشمن و نداشتن چالش برای کشور هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر یادآور شد: فضای فرهنگی حاکم بر نیروهای مسلح برخواسته از روحیه جهادی و شهادت طلبی برای دفاع از آرمان های انقلاب است.