تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۵

آستارا - ایرنا - مدیر کل بازرسی استان گیلان گفت: پس از ۲ سال کش و قوس توانستیم سند زمین برکه پریان آستارا، که در آستانه تصرف افراد سودجو قرار گرفته بود را به نام دولت جمهوری اسلامی بگیریم که این ارمغانی از سوی سازمان بازرسی به مردم خوب، شریف و شهید پرور شهرستان آستارا است.

به گزارش ایرنا، سجاد دده جانی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مناطق آسیب دیده در سیل اخیر آستارا افزود: به دنبال مطالبات مردمی مندرج در سامانه سازمان بازرسی کل کشور و همچنین به دستور ریاست بازرسی کل کشور و ریاست دادگستری به منظور بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی در مورد سیل اخیر در شهرستان آستارا، امروز(چهارشنبه) به همراه همکاران بازدیدی از مناطق آسیب دیده داشتیم.

وی با تاکید بر تلاش مضاعف دستگاه اجرایی در خصوص جبران خسارات سیل اخیر در آستارا گفت: انتظار ما از مسئولان دستگاه های اجرایی بیش از این است و امیدواریم که بیش از این پای کار باشند و مطمئنیم که وضع موجود را مطلوب تر خواهند کرد.

دده جانی با اشاره به دریافت سند زمین برکه پریان آستارا به نام دولت جمهوری اسلامی که اخیرا انجام شد، تصریح کرد: این زمین تقریبا ۱۰ هکتاری در آستانه تصرف افراد سودجو قرار گرفته بود که با اعلام به موقع شهرداری آستارا و همکاری و همیاری سایر دستگاه ها بعد از ۲ سال کش و قوس توانستیم سند را به نام دولت جمهوری اسلامی بگیریم که این یک ارمغانی از سوی سازمان بازرسی به مردم خوب، شریف و شهید پرور شهرستان آستارا است.

وی همچنین به بررسی روند پیشرفت پروژه در حال ساخت مسکن ملی در آستارا اشاره کرد و گفت: در بحث جهش تولید مسکن و جوانی جمعیت در شهر آستارا نیز اقدامات انجام گرفته در سه فاز موجود مورد بازدید قرار گرفت که پیشرفت فیزیکی نسبتا خوبی را داشته است.

دده جانی افزود: ما نیز مکاتباتی را انجام دادیم و پیگیری های لازم نیز در حال انجام است تا شعار دولت در این حوزه محقق شود و همه مردم شریف بتوانند صاحب خانه شوند.