ارومیه - ایرنا - نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن مردم بی گناهی که به اماکن امن پناه آورده بودند، نفرت و انزجار مردم آزاده جهان از این رژیم اشغالگر را به اوج رساند.

آیت الله شیخ جواد مجتهد شبستری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هیچ انسان منصفی در هیچ دین و مذهبی دست به چنین جنایت وحشیانه ای نمی زند.

وی اظهارکرد: وحشی گری رژیم صهیونیستی و قتل عام انسانهای بی گناه بدون تردید عمر این رژیم را کوتاه خواهد کرد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری یادآورشد: مسلمانان با وحدت و همدلی و با محکوم کردن جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی مانع تکرار اینگونه فجایع شده و زمینه ای فراهم کنند تا این رژیم به پایان عمرش نزدیکتر شود.

آیت الله شبستری افزود: وحدت بین مسلمانان تنها راه پایان دادن به عمر رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: اگر امت اسلامی دیدگاههای خود را به هم نزدیک کنند و وحدت داشته باشند زمان زیادی به پایان عمر این رژیم نخواهد ماند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری یادآورشد: دلیل جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی شکستی است که در عملیات "طوفان الاقصی" خورد او پیش بینی نکرده بود که حماس، مردم فلسطین و جبهه مقاومت بتوانند چنین ضربات سنگینی را بر آنها وارد کنند.

آیت الله شبستری افزود: لذا برایی ترمیم آن شکست دست به جنایتی وحشیانه زد که آن شکست را جبران کند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در خصوص اقدام رسانه های آمریکایی اظهارکرد: چون این جنایت، افتضاح بزرگی بود بنابراین رسانه های آمریکایی برای تطهیر چهره رژیم صهیونیستی، تلاش کردند که بعضی مسائل را مطرح کنند.

به گزارش ایرنا، اشغالگران صهیونیست روز سه‌شنبه ۲۵ مهرماه بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از هزار فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.