کیش – ایرنا – خطیب موقت نماز جمعه کیش با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه گفت: امروز انقلابی بزرگ در وجدان عمومی جهان علیه رژیم کودک کش صهیونیستی شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «سید جواد موسوی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش اظهار کرد: شرایط به گونه‌ای رقم خورده که مردم آزاده جهان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین یک صدا فریاد مبارزه با صهیونیسم سر می‌زنند.

وی عملیات طوفان الاقصی را نقطه عطفی در تاریخ فلسطین عنوان کرد و گفت: این عملیات ستون‌های رژیم صهیونیستی را لرزاند.

خطیب موقت نماز جمعه کیش افزود: عملیات طوفان الاقصی توانست قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی را زیر سوال ببرد و با انتقال جنگ به زمین دشمن، امید را در جریان مقاومت زنده کند.

وی با بیان اینکه، جریان مقاومت در کشورهای اسلامی در حال شکل دادن یک اتحاد تاریخی هستند، گفت: اسرائیل اگر زمینی به غزه حمله کند، جریان مقاومت خواب آشفته نتانیاهو را نابودی اسرائیل به واقعیت تبدیل خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین «موسوی» با اشاره به حمایت‌های شرم آور غرب از رژیم صهیونیستی، بیان کرد: حمایت‌های امریکا، انگلیس از این رژیم کودک‌کش فراموش نخواهد شد.

وی ادامه داد: امروز رژیم صهیونیستی در تلاش برای مظلوم نمایی است اما عمق فاجعه به قدری بزرگ است که دیگر چیزی برای لاپوشانی نمانده و جهانیان با چهره وحشی این رژیم کودک کش آشنا هستند.