رشت - ایرنا - اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال ساحلی از امروز (شنبه) در منطقه آزاد بندرانزلی گیلان آغاز شد.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز شنبه در خصوص برپایی این اردو در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲۶ بازیکن و اعضای کادر تیم ملی، در اردوی آمادگی تیم مل فوتبال ساحلی حضور دارند.

علیرضا وهابی افزود: این ارودی آمادگی تا روز سوم آبان ماه سال جاری زیرنظر علی نادری سرمربی و سایر اعضای کادرفنی تیم ملی فوتبال ساحلی در منطقه آزاد بندرانزلی ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: این اردو، برای کسب آمادگی و همچنین هماهنگی بیشتر بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی برای حضور قدرتمند در رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۳ امارات در منطقه آزاد بندرانزلی در گیلان برپا شده است.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان اضافه کرد: مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۳ از ۲۶ بهمن تا ۶ اسفند سال جاری در کشور امارات برگزار می‌شود که تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با تیم های آرژانتین، اسپانیا و تائیتی هم گروه است.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پس از پیروزی برابر بحرین در مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا ۲۰۲۳، برای هشتمین بار به جام جهانی فوتبال ساحلی راه یافت.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران آخرین بار در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۷ حضور یافت که در نهایت مقام سوم این رقابت ها را به خود اختصاص داد، از دیگر موفقیت های این تیم می توان به کسب چهار عنوان قهرمانی جام بین قاره‌ای و سه عنوان قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا اشاره کرد.