تهران- ایرنا- بانوان والیبال نشسته ایران در نخستین بازی خود در پاراآسیایی هانگژو مقابل کره‌جنوبی به پیروزی رسید.

به گزارش ایرنا، تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران امروز (دوشنبه) در نخستین دیدار خود در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو با اقتدار مقابل کره‌جنوبی در سه ست پیروز شد.

تیم کشورمان در این مسابقه با ترکیب معصومه زارعی، فاطمه جهانی، بتول خلیل‌زاده، زهرا نجاتی، فرزانه حیدری و مهری فلاحی به‌عنوان لیبرو به میدان رفت.

نمایندگان کشورمان در سه ست و با کسب امتیازات ۲۵ بر ۱۰، ۲۵ بر ۱۱ و ۲۵ بر ۶ به برتری دست یافتند.

تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران فردا سه‌شنبه در دومین دیدار خود مقابل مغولستان صف‌آرایی خواهد کرد.

مغولستان در نخستین بازی خود در هانگژو مقابل ژاپن مغلوب شد.

زارعی: این نمایش نصف قدرت ما هم نبود

معصومه زارعی یکی از ستاره‌های تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در مقابل کره جنوبی بود که بعد از این بازی گفت: «همه توان‌مان را به کار می‌گیریم تا ابتدا از عنوان نایب قهرمانی دفاع کنیم و سپس برای طلا بجنگیم.

ملی‌پوش والیبال نشسته بانوان ایران گفت: در هر تورنمنتی بازی اول همیشه دست گرمی است. ما در سه چهار روز اخیر فرصت کمی برای تمرین داشتیم و در این مسابقه ترجیح دادیم بیشتر با زمین آشنا و هماهنگ شویم. به امید خدا همه توان بازیکنان را فردا مقابل مغولستان خواهید دید. 

او در پاسخ به سوالی درباره حریفان اصلی ایران در بازی‌های پاراآسیایی گفت: چین حریف اصلی ما است اما ژاپن هم در سال‌های اخیر چند بار ما را اذیت کرده است، هدف ما در این تورنمنت ابتدا حفظ نایب قهرمانی آسیا و سپس تلاش برای نمایش خوب مقابل چین است.

زارعی با بیان اینکه تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا مدال طلا را از آن خود کنیم، ادامه داد: در این بازی شاید ۴۰ تا ۵۰ درصد توان تیم ما را دیدید و حتما در بازی‌های بعدی بسیار بهتر بازی خواهیم کرد.