مشهد- ایرنا- تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد عصر چهارشنبه در هفته دوم رقابت های لیگ برتر در دیداری جذاب موفق شد، تیم والیبال مس رفسنجان را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و امتیازات این دیدار را از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدار که در سالن مهران مشهد برگزار شد، ابتدا تیم میهمان بود که توانست دست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود خود به پایان ببرد.

اما در دست دوم این تیم مشهدی بود که توانست با یک بازی حساب شده، نتیجه را ۲۵ بر ۲۱ به سود خود رقم بزند و دیدار را در ست شماری به تساوی بکشاند.

در دست سوم نیز نماینده خراسان رضوی در ادامه عملکرد خوب خود، موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ پیروز باشد و در مجموع ۲ بر یک از میهمان رفسنجانی خود جلو بیفتد.

در ادامه روند عملکرد خوب تیم نیان الکترونیک مشهد، این تیم مشهدی موفق شد در دست چهارم نیز با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ پیروز شود و در مجموع این بازی سخت را ۳ بر یک به سود به پایان برساند.

پوریا یلی ملی پوش نیم نیان الکترونیک مشهد یکی از امتیاز آورترین و بهترین بازیکن تیم مشهد بود که نقش مهمی در این برد نماینده والیبال خراسان رضوی داشت.

تیم نیان الکترونیک دیدار قبلی خود را با باخت پشت سر گذاشته بود و تیم مس رفسنجان نیز با برد مقابل تیم طبیعت پا به این میدان گذاشته بود.

پیش از این دیدار تیم های نیان الکترونیک و فولاد سیرجان به ترتیب با صفر و سه امتیاز، رتبه های نهم و هفتم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر والیبال کشور را در اختیار داشته اند.

تیم نیان الکترونیک در دیدار بعدی خود روز دهم آبان میهمان طبیعت تهران است و نماینده تیم رفسنجان میزبان شهداب یزد خواهد بود.