همدان - ایرنا - دختران همدانی عصر روز چهارشنبه در یک تجمع باشکوه حمایت خود را از مردم مظلوم غزه به ویژه کودکان که زیر بمباران وحشیانه صهیونیست ها جان خود را از دست می دهند، اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شرکت کنندگان در این تجمع ضمن اعلام همدردی با مادرانی که فرزندان کوچک خود و فرزندانی که پدرومادر خود را در بمباران وحشیانه صهیونیست ها از دست داده اند، بر نابودی و محو این رژیم کودک کش تاکید کردند.

در این تجمع که از سوی هیات رزمندگان ثارالله همدان در آستان مقدس امامزاده عبدالله برگزار شد، دختران نوجوان همدانی در حالیکه چفیه فلسطینی و پیشانی بند یازهرا (س) بسته بودند با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکای جنایتکار، حمایت کشورهای غربی از نسل کشی فلسطینیان را محکوم کرده و خواستار قیام مردم مسلمان جهان علیه این جنایت های وحشیانه شدند.

دختران همدانی که پرچم فلسطین را به اهتزاز درآورده بودند، یاد شهدای کودک و نوزاد غزه را گرامی داشتند و برای والدین آنها آرزوی صبر و اجر از خداوند متعال مسالت کردند.

نرگس اکبری در حالی که فریاد مرگ بر اسرائیل را سر می داد، به خبرنگار ایرنا گفت: چرا باید کودکان بی گناه کشته شوند و دنیا هم در برابر این همه جنایت سکوت کند.

وی از خداوند خواست هر چه زودتر شر رژیم صهیونیستی را از سر مردم فلسطین کم کند.

سوگند رهایی دیگر دختر شرکت کننده در این تجمع نیز گفت: بچه های فلسطینی حق زندگی دارند آنها نباید به این راحتی کشته شوند.

وی افزود: حاضرم برای کمک به کودکان فلسطینی و دادن آرامش به آنها به غزه بروم تا بلکه بتوانم باری از دوش بچه ها بردارم.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم اسرائیل برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است. حمایت غرب از اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای رژیم صهیونیستی در ادامه کشتار بی رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.