هانگژو- ایرنا- دو بانوی ملی‌پوش پرتاب وزنه کشورمان مدال‌های نقره و برنز در بازی‌های پاراآسیایی را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، در مسابقه پرتاب وزنه بانوان در کلاس F33 آتنا محمدی‌ها و بتول جهانگیری موفق به کسب مدال‌های نقره و برنز شدند.

در این رقابت که در صبح روز چهارم از بازی‌های پاراآسیایی برگزار شد، محمدی‌ها که به عنوان نفر نخست پرتاب کرده بود، با رکورد ۶.۱۰ متر نایب قهرمان شد و مدال نقره را بدست آورد.

همچنین بتول جهانگیری با رکورد ۵.۹۹ متر صاحب مدال برنز شد و به مقام سوم در بازی‌های پاراآسیایی رسید.

نکته جالب توجه اینکه مدال‌های طلا و نقره در اختیار نمایندگان ایران بود، اما پرتابگر چینی که آخرین نفر در لیست بود، نه تنها طلا را از چنگ نماینده ایران درآورد، بلکه رکورد آسیا و بازی‌های پاراآسیایی را نیز شکست.

بتول جهانگیری پس از کسب مدال برنز پارادو و میدانی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو اظهار کرد: از مربیانم خیلی تشکر می‌کنم آنها خیلی برای من زحمت کشیدند. مدالم را به مربیان عزیزم تقدیم می‌کنم.

ملی‌پوش پرتاب وزنه در ادامه گفت: احساس خیلی خوبی دارم و امیدوارم در مسابقات بعدی مدال طلا در مشتم باشد. خوشحالم که مردم ایران از کسب مدال خوشحال شوند.

جهانگیری در مورد سطح مسابقات گفت: واقعا سطح این مسابقات عالی بود همه سعی و تلاش خود را برای کسب مدال کردند. هر ورزشکاری که بیشتر تلاش کند مدال خوشرنگ‌تری می‌گیرد من در مسابقات بعدی حتماً جبران می‌کنم.

وی در خصوص بازی‌های پارالمپیک اظهار کرد: به ایران که برگردیم تمریناتم را شروع می‌کنم. به سختی تمرین خواهم کرد تا سهمیه پارا المپیک را به دست بیاورم.

در ادامه محمدی‌ها پس از کسب نشان مدال نقره ماده پرتاب وزنه در کلاس F۳۳، اظهار کرد: می‌خواستم این مدال طلا باشد که پرچم ایران به اهتزاز در بیاید اما نشد و حالا شرمنده مردم شریف ایران هستم.

وی افزود: امیدوارم بتوانم در آینده سهمیه پارالمپیک پاریس را به دست آورم و در تورنمنت‌های جهانی نیز نتایج بهتری بگیرم و این مدال را به گوشه‌ای از لبخند مردم عزیز ایران تقدیم می‌کنم.