کرج - ایرنا - رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ استان البرز با تکذیب شایعاتی در خصوص اخراج برخی داوطلبان شرکت درآزمون معلمی در این شهرستان اعلام کرد: امسال هیچ گونه آزمون استخدامی و اخراج ذاوطلبان معلمی در جلسه آزمون ساوجبلاغ نداشته ایم.

به گزارش خبرنگار ایرنا ،" رحمت  نژاد فلاح " روز شنبه در نشست با خبرنگاران در ساوجبلاغ افزود: سال تحصیلی جدید هیچ استخدامی نداشتیم بنابراین اخراجی هم در حوزه آموزش و پرورش این شهرستان اتفاق نیفتاده است .

وی اظهار کرد: بر این اساس شایعه اخراج شماری از داوطلبان آموزشی از آموزش و پرورش این شهرستان تکذیب می شود.

نژادفلاح یادآورشد: تمام مراحل استخدام معلمان در وزارت آموزش و پرورش اتفاق می افتد و با توجه به اینکه فرایند استخدام داوطلبانی که در آزمون شرکت کرده بودند کمی زمان بر شد و سال تحصیلی جدید آغاز شده بود، آموزش و پرورش ساوجبلاغ برای جلوگیری از عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان پایه ابتدایی از تعدادی داوطلب استفاده کرد.

نژادفلاح تاکید کرد: همچنین از همان روز اول آموزش و پرورش هیچ تعهدی در استخدام این داوطلبان به صورت رسمی نداشت و به آنان نیز اعلام نیز شده بود .

وی یاد آورشد: برخی از این داوطلبان امید داشتند که در مراحل استخدام قبول شوند و به جمع آموزش و پرورش ساوجبلاغ محلق شوند ولی براساس چارچوب قانونی به دلیل پذیرفته نشدن آنان این مهم امکان فراهم نشد.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ گفت: قطع به یقین از این داوطلبان عزیز در جاهای دیگر در آموزش و پرورش استفاده خواهد شد.

شهرستان 250 هزار نفری ساوجبلاغ در غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.