تهران- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا در ششمین روز آبان‌ماه به رکورد تاریخی کاروان ایران در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، پیروزی رئال مادرید در ال‌کلاسیکو و سایر اخبار ورزش ایران و جهان پرداخته است.

به گزارش ایرنا،ششمین روز از آبان‌ماه ۱۴۰۲ با اخبار مختلفی از حوزه ورزش ایران و جهان همراه بود که روی خروجی سرویس ورزشی خبرگزاری ایرنا منتشر شد. گزیده این اخبار را می‌توانید در ادامه بخوانید.

رکورد تاریخی فرزندان ایران در سرزمین اژدها

کاروان ورزشی ایران بهترین عملکرد خود را در ادوار بازی‌های پاراآسیایی در شهر هانگژو به ثبت رساند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

حکم ۴۰۰ هزار یورویی علیه پرسپولیس روی میز فیفا

باشگاه پرسپولیس به دلیل تاخیر در پرداخت مطالبات رادوشوویچ به پرداخت ۲۰۰ هزار یورو و همینطور ۲۰۰ هزاریورو به عنوان دیرکرد محکوم شد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

انوشیروانی: بسیاری از حرف‌های کیانوش دروغ بود/ در جایگاهی نبودم که با یک اسطوره برخورد کنم

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در واکنش به ادعاهای کیانوش رستمی که چندی پیش در یک برنامه تلویزیونی مطرح کرده بود، گفت: بسیاری از حرف‌های کیانوش دروغ بود.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

دوری پنج ماهه یزدانی از کشتی

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی امروز (شنبه) با حضور در بیمارستان، آخرین شرایط حسن یزدانی ستاره تیم ملی کشتی آزاد را بررسی کرد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

فتح ال‌کلاسیکو به سبک رئال؛ الماس انگلیسی اشک بارسلونا را در آورد

تیم فوتبال رئال‌مادرید با درخشش ستاره انگلیسی این تیم، فاتح ال‌کلاسیکو شد و به صدر جدول رده‌بندی لالیگا بازگشت.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

سهم ۳۰ درصدی بانوان از تاریخ‌سازی فرزندان ایران در چین

کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو با کسب ۱۳۱ مدال رنگارنگ شامل ۴۴ طلا، ۴۶ نقره و ۴۱ برنز برای اولین بار در جایگاه دوم بازی های پاراآسیایی قرار گرفت.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

روحی: برای زدنِ استقلال هزینه می‌کنند!/ اجازه نمی‌دهیم حق نکونام ضایع شود

معاون اجرایی باشگاه استقلال مدعی است «برخی‌ که دستشان از منافع استقلال کوتاه شده است برای اینکه استقلال را به حاشیه بکشانند، هزینه می‌کنند.»ادامه خبر را اینجا بخوانید.

مذاکره رئیس فدراسیون والیبال با توتولو؛ سرمربی پیشین برزیل در انتظار تماس داورزنی

مذاکرات فدراسیون والیبال با مربیان مطرح خارجی همچنان ادامه دارد و قرار است محمدرضا داورزنی با سرمربی پیشین برزیل گفت‌وگو کند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

وزیر ورزش و جوانان خواستار محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی شد

وزیر ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران خواستار هم‌صدایی همتایان خود در سازمان همکاری‌های اسلامی در محکومیت نسل‌کشی مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی شد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

مصدومیت مانع حضور سعادتی در رده‌بندی؛ پایان کار ایران با ۲ نقره و برنز

بانوی کاراته‌کا ایران به دلیل مصدومیت نتوانست در دیدار رده‌بندی مسابقات قهرمانی جهان به میدان برود و در نتیجه تیم ایران با یک نقره و یک برنز به کار خود در رقابت‌های جهانی مجارستان پایان داد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

رستمیان به مدال نقره دست یافت

بانوی تپانچه ایران به مدال نقره پانزدهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا دست یافت.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها