ارومیه- ایرنا- نماینده مردم ارومیه و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم غاصب صهیونیست با وحشی گری و قتل عام زنان و کودکان بی گناه غزه سقوط خود را نزدیکتر کرد.

حجت الاسلام سید سلمان ذاکر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق‌فرمایش مقام معظم رهبری، اسراییل در ۲۵ سال آینده از بین خواهد رفت اما نسل کشی رژیم صهیونیستی زمینه نابودی او را زودتر فراهم کرده است.

وی اظهارکرد: عملیات طوفان الاقصی به رژیمی که نه یک سال بلکه یک قرن خاک و وطن ملتی را غصب کرده، ضربه جبران ناپذیری وارد کرد و هشدار داد فلسطین متعلق به مردم فلسطین است و ادامه حیات برای او ناممکن خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بخوانیدعملیات طوفان الاقصی تلنگری به کشورهای سلطه‌گر بود

عملیات «طوفان الاقصی» و شکست دیوار اطلاعاتی-امنیتی اسرائیل

جهان به قبل از عملیات طوفان الاقصی باز نمی‌گردد

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جنبش مقاومت با حمله های شبانه و مجهز شدن به سلاحهای پارتیزانی گنبد آهنین اسراییل را هدف قرار داده و خواب راحت را از نتانیاهو گرفت.

حجت الاسلام ذاکر افزود: جنبش مقاومت رویش جدیدی به خود دید و باید نتانیاهو بداند این آخرین طوفان الاقصی نیست بلکه طوفان الاقصی های دیگری درراه است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: عملیات طوفان الاقصی محور اتحاد مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان شد چنان‌که کشورهایی که تا دیروز دست اسراییل را بالا می بردند، چهره واقعی او را دیده و برجنایات او اعتراض کردند.

وی افزود: دنیا مشاهده کرد که رژیم صهیونیستی چگونه بمب های فسفری را بر سر زنان و کودکان فلسطینی می ریزد و چگونه دست به وحشی گری می زند.

حجت الاسلام ذاکر ادامه داد: امروز کشورهای حوزه خلیج فارس و حتی کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز چهره واقعی این رژیم جعلی را دیده و بر علیه جنایات او لب به اعتراض گشوده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: عملیات طوفان الاقصی موازنه قدرت را در منطقه به نفع ملت های مظلوم برهم زد و نشان داد دیگر در نظم جدید منطقه ای اسراییلی وجود نخواهد داشت.

وی افزود: حماس،معادلات رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی را برهم زد و شکست ناپذیری اسراییل را افسانه کرد و همین امر آینده تاریکی برای رژِیم صهیونیستی رقم زد.

حجت الاسلام ذاکر به اوج گیری جنایات اسراییل اشاره کرد و گفت: دلیل اوج گیری جنایات اسراییل و قتل عام صدها کودک بی گناه نشانه هراس او از سقوط است.

وی همراهی ملت های مسلمان با مردم فلسطین را شاه کلید پیروزی این مردم ستمدیده در برابر رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: کنارهم قرار گرفتن ملت های مسلمان برای پشتیبانی از فلسطین اسراییل را از روی زمین محو می کند.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از صبح روز شنبه 15 مهر عملیات همه جانبه و بی نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کردند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست ها را در شوک فرو برد.

این عملیات پیچیده مقاومت فلسطین که از طریق تونل ها، روی زمین، دریا و هوا به همراه شلیک هزاران راکت و موشک به سرزمین های اشغالی صورت گرفت، موجب هلاکت حداقل ۳۵۰ صهیونیست و زخمی شدن بیش از یک هزارو ۸۰۰ صهیونیست دیگر شد.

عملیات طوفان الاقصی علاوه بر این که بازنمایی گوشه ای از اراده جوانان فلسطین برای دفاع از آب و خاک کشور خود و مقابله با دشمن اشغالگر است، نشانگر قدرت و پیشرفت نظامی نیروی مقاومت بوده، به طوری که برخی سران نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی اذعان داشتند که برای این حمله غافلگیرکننده به‌اندازه کافی آماده نبودند و این حمله بی تردید شکست سرویس اطلاعاتی آنها به شمار می آید.