رشت - ایرنا - فرماندار رضوانشهر گفت: اجرای پروژه برق، پست ۶۳ به ۲۰ کیلووات این شهرستان از مهمترین طرح های دولت یازدهم در این شهرستان منجر به حل مشکل مردم منطقه و افزایش رضایتمندی آنان شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدنادر صفوی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رضوانشهر با اشاره به تحقق وعده های دولت سیزدهم در این شهرستان گفت: با توجه به نوسانات برق این منطقه که هر ساله خسارات زیادی به مردم وارد می کرد و با پیگیری‌های صورت گرفته و حمایت های استاندار محترم گیلان، پست ۶۳ به ۲۰ کیلووات در روستای تازه آباد رضوانشهر به بهره برداری رسید.

وی به پروژه های عمرانی نیمه تمام در شهرستان اشاره و تاکید کرد: در دولت مردمی معطلی پروژه ها معنی ندارد، مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان نسبت به پیگیری پروژه های نیمه تمام جهت تکمیل و بهره برداری در دهه مبارک فجر اهتمام جدی داشته باشند.

صفوی عنوان کرد: مدیران شهرستانی با بهره گیری از همه ظرفیت ها از جمله رسانه ها اقدامات و خدمات دولت مردمی در شهرستان را به سمع و نظر مردم برسانند.

فرماندار رضوانشهر به دستاوردهای دولت سیزدهم در 2سال اخیر اشاره کردو گفت: دولت سیزدهم کشور را در میانه کرونا و جنگ اقتصادی تحویل گرفت و توانست آن را از رکود اقتصادی و فشار سخت تحریم‌ها دور سازد، هرچند کارهای زیادی برجای مانده است اما در این مدت سعی کرد با وجود همه چالش‌ها، بارقه‌های امید را در توده‌های مردم به‌وجود آورد.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در این مدت نشان داد که برنامه محور است، افزود: در حوزه سیاست خارجی روابط با همسایگان، افزایش فروش نفت و شکستن تحریم‌های حداکثری، کاهش رشد نقدینگی و ارتقا انضباط مالی، 2.5 برابر شدن تولید گندم در سال جاری در مقایسه با پارسال، افزایش ۳۰ برابری سرعت صدور مجوزهای کسب و کار، فراموشی خاموشی‌ها، کسب رتبه های برتر علمی و پژوهشی و بسیاری دیگر از موفقیت های دولت سیزدهم است.

نماینده دولت در شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مهم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه سال جاری اشاره کرد و گفت : دشمن برای رقم زدن فضای سرد و بی رونق در انتخابات پیش رو، تمامی امکانات خود را به میدان آورده است، لذا وظیفه ما در قبال تلاش دشمن در ایجاد ناامیدی در جامعه، تبیین دستاوردها و خدمات انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در کنار کار و خدمت جهادی و شبانه روزی است و باید همه در جهت حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای تلاش کنیم.

وی در ادامه با محکوم کردن اقدام جنایت‌کارانه رژیم غاصب صهیونیستی در نسل‌کشی و جنایت بزرگ علیه مردم مظلوم فلسطین و هدف قرار دادن کودکان، زنان و غیرنظامیان افزود: امروز چهره زشت و منفور رژیم کودک‌کش اسرائیل نمایان‌تر از گذشته شده است.
وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، اسرائیل شکست سختی خورد و تلاش می کند با جنایات وحشیانه علیه غیرنظامیان و کودکان غزه بر این شکست بزرگ سرپوش بگذارد؛ انشاالله انتقام خون این شهدا ، نابودی اسرائیل خواهد بود.
صفوی در ادامه به یوم الله 13 آبان که یادآور سه رویداد مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، اشاره نمود و گفت: با توجه به در پیش بودن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و نیز جنایات رژیم غاصب اسرائیل در غزه و فلسطین، امسال آیین یوم‌الله سیزده آبان باید بصورت خاص و همه جانبه با رویکرد همدردی با مردم ستمدیده فلسطین باشد.

صفوی افزود: امروز جهان به نقطه عطفی از نمایش انزجار مسلمانان و آزادیخواهان جهان از جنایات رژیم غاصب و جعلی اسرائیل و پیروزی های جبهه مقاومت بدل شده است.

رئیس شورای اداری رضوانشهر تاکید کرد: یوم الله ۱۳ آبان فرصت مناسبی است که باید از آن برای نشان دادن چهره واقعی شیطان بزرگ استفاده و آن را به میدانی برای نمایش انزجار از رژیم کودک کش اسرائیل و حمایت از جبهه مقاومت تبدیل کرد.