یزد- ایرنا- مسابقات فوتسال لیگ برتر کارگران کشور در گروه پنج دوشنبه شب در شهرستان یزد به پایان رسید و تیم‌های " فولاد ویان همدان " و " فولاد کاوه کیش " به ترتیب با کسب ۹ و هفت امتیاز، اول و دوم شدند و به مرحله پایانی لیگ صعود کردند.

به گزارش ایرنا، در آخرین روز مسابقات که با حضور " محمدرضا فلاحتی " مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد و جمعی از ورزشکاران و علاقه‌مندان در مجموعه ورزشی کارگران غدیر یزد برگزار شد تیم فولاد ویان همدان با نتیجه سه بر ۲ بر تیم فولاد سیرجان غلبه کرد و همچنین تیم آلومینیوم اراک چهار بر ۲ تیم فولاد کاوه کیش را شکست داد.

در این مسابقات که به میزبانی تربیت بدنی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد برگزار شد همچنین تیم‌های یزد باف از استان یزد و تیم نیشکر امیرکبیر خوزستان نیز حضور داشتند.

مسابقات فوتسال لیگ برتر قهرمانی کارگران کشور در مجموع در پنج گروه ۶ تیمی به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت در مناطق کشور پیگیری می‌شود.

در پایان برگزاری مسابقات در پنج گروه، تیم‌های اول و دوم هر گروه همراه با ۲ تیم برتر رقابت‌ها در مجموع ۱۲ تیم، مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال کارگران را برگزار می‌کنند.

مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال قهرمانی کارگران کشور اواخر آبان‌ماه جاری در یکی از استان‌های کشور برگزار می‌شود که زمان دقیق و مکان برگزاری مسابقات متعاقبا اعلام می‌شود.

بیش از ۵۰ هزار نفر از کارگران و خانواده‌های آنها در بیش از ۳۰ هیات ورزشی در استان یزد فعالیت دارند.

استان یزد ۴۷ هیات ورزشی و ۶۰ هزار ورزشکار بیمه شده دارد.

***

نفرات برتر مسابقات دوومیدانی شهرستان یزد مشخص شدند

یک دوره مسابقه دوومیدانی در محله اکرمیه شهرستان یزد برگزار شد که در پایان در رده سنی بزرگسالان، حامدخادمی، حامد حسنی، امیر حمزه آخوندی و حامدرضا ابوالحسنیان به ترتیب اول تا چهارم شدند.

همچنین در بخش دانش‌آموزی نیز ، امیرحسین امامی، سیدحسام الدین تاجدار، سیدحسین تاجدار و محسن پورعسکری در مکان‌های اول تا چهارم قرار گرفتند.

در پایان مسابقه به نفرات اول تا چهارم هر ۲ بخش نیز جوایزی تقدیم شد و رییس هیات دوومیدانی شهرستان یزد، برگزاری اینگونه مسابقات را در محلات با همکاری هیات استان و سایر دستگاه‌های مرتبط محور و رویکرد اصلی هیات ذکر کرد.

در این مسابقه که با همکاری و همیاری دهیار و شورای اسلامی اکرمیه، اداره ورزش و جوانان یزد و هیات دوومیدانی استان همراه بود، تداوم برگزاری مسابقات در محلات مختلف مورد تاکید قرار گرفت.

مسابقات فوتبال نونهالان یزد آغاز شد

مسابقات فوتبال رده سنی نونهالان شهرستان یزد با حضور پنج تیم فولاد الف، فولاد ب، یزدان مهر، ستارگان و نود اسپرت به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت آغاز شد.

در هفته اول و در مسابقه افتتاحیه تیم ستارگان حریف خود نود اسپرت را با نتیجه چهار بر یک شکست داد.

این مسابقات زیر نظر کمیته مسابقات هیات فوتبال شهرستان یزد با همکاری تیم‌ها تا مشخص شدن چهره قهرمان ادامه دارد.

از جمعیت یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفری استان حدود ۷۰ درصد در شهرستان یزد زندگی می‌کنند و هیات فوتبال در مجموعه ورزشی شهید پاکنژاد مستقر است.

نشست هم‌اندیشی برگزاری مسابقات فوتسال یزد برگزار شد

نشست هم‌اندیشی، هم‌افزایی و برنامه‌ریزی در راستای برگزاری مسابقات فوتسال در شهرستان یزد با حضور جمعی از سرپرستان و مربیان برگزار شد.

در رده سنی نونهالان ۱۵ تیم و همچنین در رده سنی نوجوانان ۱۰ تیم از شهرستان مسابقات خود را به صورت رفت و برگشت و دوره‌ای برگزار می‌کنند.

زمان برگزاری آیین قرعه کشی مسابقات طی روزهای آینده اطلاع رسانی و برگزار و برنامه مسابقات مشخص می‌شود.

سید حسن حسینی رییس و حسن دهقان دبیر هیات فوتبال شهرستان یزد بر ضرورت برنامه محوری و همکاری در انجام هرچه بهتر مسابقات تاکید کردند.

در ادامه نیز سرپرستان و مربیان تیم‌ها آمادگی خود را برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات برای توسعه و تقویت فوتسال در شهرستان یزد اعلام کردند.

از جمعیت یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفری استان حدود ۷۰ درصد در شهرستان یزد زندگی می‌کنند و هیات فوتبال در مجموعه ورزشی شهید پاکنژاد مستقر است.