بجنورد- ایرنا- ۴۰ پروانه عاشق از خراسان شمالی امروز(سه شنبه) برای دیدار با مقام معظم رهبری بدرقه پایتخت شدند و سفری نورانی را آغاز کردند که بی تابی را در رخ تک تکشان می توان دید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شور و اشتیاقی که در چهره دانش‌آموزان نوجوان رخ نمایی کرده، نشان از پیوند ناگسستنی میان این نسل و رهبری دارد، شوری که پیش از دیدار، دل را دگرگون کرده است.

۴۰ دانش آموز دختر و پسر از بجنورد در قالب ۲ کاروان عازم تهران شدند تا در آستانه روز دانش آموز با رهبر فرزانه انقلاب دیدار کنند، دیداری از جنس نور که شوق آن از اکنون دل هایشان را به تب و تاب انداخته است.

یکی از دانش آموزان دختر در این باره به خبرنگار ایرنا می گوید: فکر نمی کردم نامم در لیست دیدار کنندگان با رهبری قرار گیرد، چند روزی است که از شوق این دیدار آرام ندارم، هنوز هم باور ندارم که این سعادت نصیب من شده است.

شوق او نه تنها در چهره علی محمدی، بلکه در سخنانش هم رخ نمایی می کند، مدام از این دیدار به عنوان یک سعادت نام می برد، می گوید: خوشحال هستم که ایشان را از نزدیک می بینم، البته ایشان ۱۰ سال پیش به استان سفر کردند اما آن سال ها من کم سن بودم و البته مجال دیدار نداشتم اما خدا را شاکرم که اکنون این فرصت مهیا شد.

وی اظهار می کند: دیدار رهبری با دانش آموزان، نشان از اهمیت این قشر برای ایشان دارد، ایشان به نوجوانان و جوانان نگاه ویژه ای دارند و ما نیز باید تلاش کنیم تا با تحصیل و علم آموزی، بتوانیم در آینده فرد مفید برای جامعه بوده و خدمات شایسته به مردم ارائه دهیم.

امیر حسین جوادی دیگر دانش آموزی است که در این کاروان حضور دارد، می گوید: دانش آموزان با سن کمشان، مدافع آرمان های انقلاب هستند و از نظام اسلامی پشتیبانی می کنند.

وی می افزاید: ما به نمایندگی از هم کلاسی ها و سایر دانش آموزان به دیدار رهبر فرزانه می رویم و با آرمان های انقلاب، بیعتی دوباره می بندیم، می رویم تا بگوییم رزمنده این نظام هستیم.

وی خاطرنشان می کند: هم کلاسی ها که همگی علاقمند به حضور در این سفر بودند، به ما غبطه می خورند، مادرم هم از اینکه به دیدار رهبری می روم آن را از خوش سعادتی من می داند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی هم در این باره می گوید: امروز ۴۰ دانش آموز شامل ۲۰ دختر و ۲۰ پسر در قالب ۲ کاروان برای دیدار با رهبر انقلاب به تهران اعزام شدند.

ابوالقاسم اکبری اظهار می کند: این دانش آموزان از مقطع متوسطه اول و دوم به همراه هشت نفر از مربیان و فرهنگیان به این سفر معنوی اعزام شدند و فردا با رهبر انقلاب دیدار می کنند.

وی می افزاید: این دانش آموزان از فعالان در تشکل‌ های مختلف از جمله سازمان بسیج دانش آموزی، انجمن‌ اسلامی دانش آموزان و سازمان دانش آموزی در این سفر حضور دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شماری از دانش آموزان کشور به مناسب روز ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی صبح فردا چهارشنبه در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب دیدار می‌ کنند.