اصفهان – ایرنا - فرمانده یگان ویژه استان اصفهان از کسب عنوان قهرمانی توسط کارکنان این یگان در پنجمین دوره سراسری مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای یگان‌های ویژه فراجا در کشور خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان، پنجمین دوره از سری مسابقات سراسری ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی یگان‌های ویژه فراجا یادبود سردار شهید «محمود شهبازی» به میزبانی یگان ویژه استان اصفهان برگزار شد.

سردار رضا نصیری روز سه‌شنبه افزود: ۱۲۶ ورزشکار از ۲۲ استان در این رقابت‌ها که با حضور پیشکسوتان و پهلوانان ورزش باستانی کشور با کیفیت و سطح بالا اجرا شد، شرکت کردند.

وی اظهار داشت: این رقابت‌ها در ۲ وزن منهای ۹۰ و مثبت ۹۰ کیلوگرم و در ۶ بخش کباده، سنگ، چرخ تیز، چرخ چمنی، میل‌گیری سنگین و میل بازی برگزار شد.

فرمانده یگان ویژه اصفهان تصریح کرد: در این مسابقات تیم یگان ویژه اصفهان عنوان قهرمانی را کسب کرد و تیم یگان ویژه استان چهارمحال و بختیاری و یگان ویژه استان سیستان و بلوچستان به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.

سردار نصیری در پایان به اهمیت وجود این رشته ورزشی در یگان‌های ویژه تاکید کرد و هدف از اجرای این مسابقات را ایجاد انگیزه و بالا بردن سطح آمادگی جسمانی کارکنان در راستای انجام مأموریت‌های محول شده به نحو مطلوب است.

این مسابقات به مدت ۲ روز از ۶ تا ۸ آبان در اصفهان برگزار و امروز از برگزیدگان آن تجلیل شد.