تهران-ایرنا- مردم کشورهای مختلف در حمایت از نیروهای مقاومت و ساکنان نواره غزه، حمله خونین رژیم صهیونیستی به اردوگاه جبالیا در نوار غزه را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزای "سما" فلسطین، شهروندان اردنی در امان پایتخت؛ مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در محکومیت حملات جنون‌آمیز به غزه تظاهرات کردند.

معترضان خشمگین اردنی همچنین با حمل دست‌نوشته‌هایی خواستار پایان یافتن جنایت صهیونیست‌ها در غزه و برقراری آتش‌بس بشردوستانه در غزه شدند.

تصاویر منتشر شده نشان می دهد که نیروهای امنیتی برای ممانعت از ورود معترضان به سفارت رژیم صهیونیستی حلقه زده و مانع این کار می شوند.

از سوی دیگر مردم در کشورهای تونس و مغرب نیز امروز به خیابان‌ها آمده و جنایت خونین اردوگاه جبالیا را محکوم کردند.

کشورهای عربی از جمله عربستان وقطر نیز در بیانیه‌ای جنایت خونین رژیم صهیونیستی به اردوگاه جبالیا را محکوم کردند و خواستار پاسخگو کردن رژیم جنایتکار تل آویو شدند.

وزارت کشور تشکیلات خودگردان فلسطین در غزه شمار اولیه شهدا و زخمی‌های کشتار در اردوگاه جبالیا را ۴۰۰ نفر اعلام و تأکید کرد بیشتر قربانیان این جنایت را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرده است: رژیم صهیونیستی این منطقه را با شش بمب هر کدام به وزن یک تن بمباران کرده است که در نتیجه آن یک محله مسکونی در مرکز اردوگاه جبالیا به طور کامل ویران شده است.

عملیات طوفان الاقصی درحالی وارد بیست و پنجمین روز خود شده که خبرها از تشدید حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی، درمانی و مدارس غزه حکایت دارد و این منطقه از زمین، دریا و آسمان زیر بمباران سلاح‌های مرگبار رژیم آپارتاید تل آویو قرار دارد و این در حالی است که مقامات واشنگتن حمایت همه جانبه خود از رژیم صهیونیستی را به اوج خود رسانده‌اند.