سنندج- ایرنا- رئیس پلیس راهور استان کردستان گفت: با توجه به سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان، محدودیت های ترافیکی طی امروز و فردا در برخی از نقاط شهر سنندج اعمال می شود.

به گزارش ایرنا، سرهنگ رضا همتی‌زاده روز چهارشنبه در این رابطه در جمع خبرنگاران استان در سنندج اظهار کرد: براین اساس از امروز چهارشنبه درمسیرهای منتهی به میدان آزادی (خیابان مولوی، وکیل، حسن آباد ) ممنوعیت و محدودیت رفت و آمد وسایل نقلیه اعمال خواهد شد.

وی افزود: امروز تردد خودروهای شخصی از تقاطع خیابان کشاورز نبش خیابان وکیل، خیابان آبیدر یا صفری نبش کوچه سوسن، خیابان حسن‌آباد تقاطع تعریف و فلسطین به سمت میدان آزادی ممنوع است، اما برای اینکه مردم بتوانند با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی به امورات خود برسند تردد تاکسی در این مسیر مجاز است.

رئیس پلیس راهور استان کردستان اضافه کرد: همچنین فردا پنجشنبه نیز به دلیل حضور رییس جمهور و سخنرانی در میدان آزادی این محدودیت و ممنوعیت در خیابان‌های اطراف گسترش پیدا می کند، لذا از مردم درخواست داریم از این مسیرها حرکت نکنند یا از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در دور نخست سفر خود ۱۷ تیرماه سال ۱۴۰۱ به استان کردستان سفر کرد، رییس جمهور قرار است در دور دوم سفرهای استانی روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته یعنی ۱۱ و ۱۲ آبان مهمان مردم کردستان باشد.

رییس جمهور پاییز سال گذشته نیز در سفر دیگری برای افتتاح پروژه انتقال آب سد آزاد به سنندج به این شهر سفر کرده بود و سفر روز پنجشنبه سومین سفر وی در کمتر از ۱۸ ماه محسوب می شود.