اردبیل - ایرنا - مدیرکل امنیتی، انتظامی و اتباع خارجی استانداری اردبیل با اشاره به دستگیری تعدادی از اراذل و اوباش در مرکز این استان، گفت: برخورد با اخلالگران امنیت و آرامش مردم، نشانگر اقتدار نظام در مقابله با قانون‌شکنان است و مردم خواستار تداوم برخورد قانونی با این افراد هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی محبوبی‌پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اقدامات اخیر دستگاه قضایی و امنیتی در برخورد و دستگیری اراذل و اوباش اظهار کرد: مردم استان در تماس‌هایی که داشتند از اقدامات دستگاه‌های نظارتی، دادستانی و نیروی انتظامی در دستگیری و جمع‌آوری اراذل و اوباش، استقبال و از مسئولان و متولیان امر قدردانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه خط قرمز ما امنیت و آرامش مردم است، گفت: وقتی کشور و نظام اسلامی ما به قدری قدرتمند است که احدی از خارج کشور جسارت تعدی به مرزهای ما را ندارد، برچیدن بساط اراذل و اوباش کاری و زحمتی ندارد کما اینکه نیروهای نظارتی و انتظامی در کمترین زمان ممکن، خاطیان را دستگیر و برای مجازات به دستگاه قضایی تحویل دادند.

مدیرکل امنیتی، انتظامی و اتباع خارجی استانداری اردبیل از دادگستری کل و دادستانی اردبیل و همچنین از نیروی انتظامی به خاطر هماهنگی و برخورد قاطعانه با مخلان نظم و آرامش اجتماعی قدردانی و ابراز امیدواری کرد مطابق مطالبه مردم، مقابله قانونی با اخلالگران در نظم و امنیت عمومی با قوت ادامه یابد.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی اردبیل در ۲۴ مهرماه از دستگیری ۱۸ نفر و در ۳۰ مهرماه از دستگیری پنج نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار اردبیل در اجرای طرح ویژه ارتقای امنیت اجتماعی خبر داده بود.

استان اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال ایران واقع شده است.