به گزارش خبرنگار ایرنا، " سید اکبر حسینی موخر" روز چهارشنبه در بازدید سرزده از چهار دستگاه اجرایی پر مخاطب البرز افزود: دیدار های مردمی علاوه بر تعیین سطح امتیاز مدیران استان، امتیاز کلی آن را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.
وی بیان کرد: بنابراین در گزارشات ماهانه این دفتر به مقام عالی استان و مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری عملکرد تمام دستگاه ها با دقت نظر رصد می شود.
حسینی تاکید کرد: کنترل کیفی و راستی آزمایی دستورات مدیران در ملاقات های مردمی توسط دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری انجام می شود بنابراین فرایند کیفی و اثر بخشی ملاقات ها زیر ذره بین نظارتی است.