تهران- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا در دهمین روز آبان‌ماه به روایت یک زوج موتورسوار، افشای پشت پرده جریمه ۵۰۰ هزار یورویی استقلال توسط دادگاه عالی ورزش و سایر اخبار ورزش ایران و جهان پرداخته است.

به گزارش ایرنا، دهمین روز از آبان‌ماه ۱۴۰۲ با اخبار مختلفی از حوزه ورزش ایران و جهان همراه بود که روی خروجی سرویس ورزشی خبرگزاری ایرنا منتشر شد. گزیده این اخبار را می‌توانید در ادامه بخوانید.

نان، عشق، موتور ۱۰۰۰

مستندی از زندگی مشترک زوج موتور سوار که هر دوی آن‌ها از قهرمانان ایران هستند، به تصویر کشیده شده که چطور همراه یک دیگر زندگی و ورزش می‌کنند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

«فیش» قلابی، نیش واقعی؛ جریمه نیم میلیون یورویی استقلال قطعی است!

ماجرای فیش جعلی ارسالی از باشگاه استقلال به سانتاکلارا در پرونده ستاره سابق آبی‌ها، دردسرهای زیادی را برای باشگاه ایرانی ایجاد کرده است؛ به طوری که حالا با تایید باشگاه استقلال، آبی‌ها ۵۰۰هزار یورو جریمه شده‌اند!ادامه خبر را اینجا بخوانید.

دختر تاریخ‌ساز پاراتکواندو مدالش را به بانوان و کودکان غزه تقدیم کرد

روزا ابراهیمی مدال طلای پاراتکواندو بازی‌های پارآسیایی هانگژو را به بانوان و کودکان شهید غزه تقدیم کرد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

گل‌محمدی: اگر مورایس جای من بود حرف های دیگری می‌زد/ عضو هیئت مدیره استقلال تخلف کرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم آماده‌ای هستیم با این وجود هنوز به آن شرایط فنی که مد نظر داریم، نرسیده‌ایم که امیدواریم که فردا بازی خوبی را برابر نفت آبادان انجام دهیم.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

شهرام محمودی: معروف مربی موفقی می‌شود؛ سعید بزرگ فکر می‌کند

ملی‌پوش اسبق والیبال ایران گفت: سعید معروف هم بازیکن بسیار بزرگی هم در والیبال ایران و هم در دنیا بود. کیفیت فنی، اخلاقی و مدیریتی او می‌تواند کمک زیادی به تیم ملی کند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

۱۳ ورزشکار مشهور خارجی که حامی مردم فلسطین‌ هستند

مجموعه مستند ۱۳ قسمتی «در برابر تاریکی» داستان زندگی ورزشکاران مشهور خارجی که حامی فلسطین‌ هستند و رویکرد ضد اسرائیلی دارند، از شبکه مستند تلویزیون روی آنتن رفته است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

رستمی کوتاه آمد؛ کیانوش تمام شرایط فدراسیون را پذیرفت

دارنده مدال طلای وزنه‌برداری در بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو با انتشار پستی در فضای مجازی از حضورش در رکوردگیری تیم ملی خبر داد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

پایان رویای پاریس؛ بانوان فوتبال ایران از المپیک جا ماندند

تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان با شکست مقابل فیلیپین از صعود به المپیک پاریس بازماند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

کیومرث هاشمی: جامعه ورزش در کنار مردم مظلوم فلسطین است

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه جامعه ورزش ایران در کنار مردم مظلوم فلسطین است، گفت: جنایت بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی دل غیرمسلمانان را نیز به‌درد آورده است.ادامه خبر ار اینجا بخوانید.

جریمه سنگین برای سپاهان؛ از شکست سه بر صفر تا محرومیت از بازی خانگی

با حکم کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه سپاهان مقابل الاتحاد بازنده اعلام شد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.