اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران و امنیت این کشور در دنیا بی‌نظیر است.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی روز پنجشنبه در یادواره ۲۱۸ شهید فرماندهی انتظامی استان مرکزی که با حضور فرمانده کل انتظامی کشور در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار شد، افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تربیت یافته مکتب حسینی و اهل بیت( ع) هستند و این تفاوت این نیرو با سایر نیروها در دنیا است.

وی بیان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی کاردان، با ایمان، شجاع، مردمی، ولایی و با اخلاق هستند.

امام جمعه اراک ادامه داد: به برکت هدایت‌های امام راحل و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب، کشور هر روز شاهد افزایش اقتدار در بخش‌های مختلف است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی عنوان کرد: ملت بزرگ جمهوری اسلامی ایران در دوران‌های مختلف و تاکنون بیش از ۲۳۰ هزار شهید گلگون کفن تقدیم کرده‌اند که باید به این پدران و مادران بزرگ، آفرین گفت.

وی با بیان اینکه، استان مرکزی استان امامین انقلاب است، عنوان کرد: خدا را سپاسگزاریم که راه امام، رهبری، شهدا و اسلام به ما آموخته شده و شهدا امروز حاضر و ناظر بر رفتار همگان هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: مردم استان مرکزی از ابتدا به فرمان امام راحل لبیک گفتند و امروز پشت سر رهبری حرکت می‌کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: فراجا تاکنون بیش از ۱۴ هزار شهید گلگون کفن تقدیم اسلام و انقلاب کرده که ۲۱۸ شهید والامقام مربوط به استان مرکزی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با محکوم کردن جنایات اسرائیل، گفت: ملت مظلوم فلسطین باید حمایت شود و مرز رفح باید باز شود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی هم در این آیین گفت: نام فرمانده کل انتظامی کشور لرزه بر تن قانون شکنان و دشمنان می‌اندازد اما همین فرد، خاشعانه در برابر مادران شهید زانو می‌زند و این پلیس در تراز انقلاب اسلامی است.

سردار هادی رفیعی‌کیا افزود: رضایت متوالی و همیشگی رهبر معظم انقلاب از نیروی انتظامی گواه بر این ادعا است که پلیس در مسیر درستی قرار دارد و برای ارتقای امنیت جامعه تلاش می‌کند.

وی بیان کرد: خانواده معظم شهدا از جایگاه بالایی برخوردار است و احترام آنها بر همگان واجب و ضروری است.

نیروی انتظامی استان مرکزی تاکنون ۲۱۸ شهید والامقام تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.