یاسوج- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تعیین تکلیف و ساماندهی سایت موکب شهدای استان در نقطه صفر مرزی شلمچه خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، دراین آیین افتتاح، استاندار کهگیلویه وبویراحمد از پیگیری های معاون عمرانی و متولیان امر برای ساماندهی و تعیین تکلیف احداث ساختمان‌های سایت شلمچه قدردانی کرد.

علی محمد روستا در این زمینه به ایرنا گفت: زمینی به متراژ حدود سه هزار مترمربع متعلق به استان می باشد که جهت اسکان و پذیرایی از زوار امام حسین تخصیص داده شده است و از آنجائیکه هرساله با برپایی موکب و احداث سازه های موقت هزینه گزافی تحمیل می‌شد و لزوم تهیه مکانی درخور و شان زوار عزیز؛ بر آن شدیم که به سمت احداث سازه های دائم برویم.

روستا بیان کرد: با توجه به تاکید استاندار در طی دوماه با مطالعه فنی، جانمایی و استقرار تیم نظارت در محل سایت نسبت به مطالعات آزمایشگاه خاک، شمع کوبی، اجرای فنداسیون و اسکلت اقدام و در مرحله بعد مراحل تاسیسات و تکمیل ۲ ساختمان به متراژ حدود ۷۰۰ مترمربع در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت با همکاری شرکت نفت وپتروشیمی گچساران به سرانجام رسید.

وی همچنین ابراز کرد: ۳۶ چشمه حمام و سرویس بهداشتی خواهران و برادران نیز تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

روستا ضمن تشکر از مدیرانی که در این امر خیر و اصولی مشارکت داشتند اعلام کرد که شهرداری گچساران به عنوان نماینده معین معاونت عمرانی مستقر در شلمچه مراحل نظارت و تایید فنی کار را برعهده داشتند.

معاون هماهنگی عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: با رایزنی های صورت گرفته پیگیر الحاق زمین پشت سایت و افزایش متراژ آن به حدود ۶ هزار مترمربع هستیم تا بتوانیم در آینده احداث آشپزخانه، انبار، محل کارخانه یخ سازی و موارد دیگر را اجرا کنیم و زوار و راهیان نور از یک مکان مناسب با امکانات خوب بهره ببرند.