تهران- ایرنا- رقابت‌های لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا(NBA) بامداد امروز با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد.

به گزارش ایرنا، جدال دو تیم کنفرانس شرق فیلادلفیا و تورنتو رپتورز با شکست ۱۱۴ بر ۹۹ شاگردان دارکو راجاکوویچ همراه بود. در این دیدار جوئل امبید با ۲۸ امتیار، ۱۳ ریباند و ۷ پاس منجر به گل بهترین عملکرد را داشت و در آن سوی میدان نیز اسکاتی بارنز برای تورنتو ۲۴ امتیاز و ۸ ریباند را به ثبت رساند.

در دیگر دیدار برگزار شده نیواورلئان پلیکانز به مصاف دیترویت رفت. این دیدار با برتری ۹ امتیازی نیواورلئان به پایان رسید و شاگردان ویلی گرین موفق شدند ۱۲۵ بر ۱۱۶ برنده از این میدان خارج شوند. مک کولوم در این بازی عملکرد بهتری نسبت به سایر بازیکنان داشت و موفق شد ۳۳ امتیاز و ۴ ریباند را به نام خود ثبت کند. کانینگهام نیز در این دیدار ۲۲ امتیاز و ۲ ریباند را برای دیترویت به دست آورد.

جدال نزدیک و تماشایی یوتا جاز و اورلاندو مجیک نیز با برتری خفیف و نزدیک اورلاندو همراه بود و این تیم موفق شد ۱۱۵ بر ۱۱۳ حریف را شکست دهد. پائولو بانچرو در این بازی ۳۰ امتیاز، ۹ ریباند و ۵ پاس منجر به گل داشت و در آن سوی میدان لوری مارککانن موفق شد برای یوتا ۲۲ امتیاز و ۷ ریباند را به دست آورد.

آخرین بازی بامداد امروز بین دو تیم فینیکس سانز و سن آنتونیو اسپرز برگزار شد که شاگردان گرگ پوپوویچ موفق شدند با ارائه یک بازی برتر، ۱۳۲ بر ۱۲۱ برنده زمین بازی را ترک کنند. ویکتور ویمبانیاما ۳۸ امتیاز و ۱۰ ریباند با به دست آورد و دوین بوکر نیز برای فینیکس سانز ۳۱ امتیاز، ۹ ریباند و ۱۳ پاس منجر به گل را ثبت کرد.