تهران - ایرنا - نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: صهیونیست‌ها بدانند اگر جبهه مقاومت به صورت منسجم وارد مهلکه شود، معاملات منطقه به گونه دیگری رقم خواهد خورد.

عباس گودرزی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره تجمعی که امروز در میدان امام حسین (ع) تهران برای استماع سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در خصوص تحولات اخیر فلسطین و جنایات رژیم صهیوینستی در حق مردم غزه انجام شده، با بیان اینکه مردم ایران حق طلب هستند اظهار کرد: ایرانی ها برای دفاع از جبهه حق آمادگی دائمی دارند چرا که ماهیت نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز دفاع از حق در برابر باطل است.

وی افزود: امروز درگیری‌ها بین مردم غزه و رژیم صهیونیستی، جنگ بین غزه و اسرائیل نیست بلکه جنگ حق و باطل است و هر وجدان بیداری نسبت به این مسأله بی تفاوت نیست و مردم ایران هم از این موضوع مستثنی نیستند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه مقاومت مردم غزه در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، نشان دهنده اقتدار آنهاست بیان کرد: دشمن و نظام سلطه تلاش می‌کند صهیونیست‌ها را سر پا نگه دارد در حالی که ضربه مهلک و غیر قابل جبرانی به این رژیم وارد شده است.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی باید هر چه سریعتر از این نسل کشی دست بردارد و این ورند اشتباه را متوقف کند و از روزی که مقاومت بخواهد ضربه مهلکی به این رژیم بزند، بترسد؛ صهیونیست‌ها مطمئن باشند جبهه مقاومت اگر متحد و با اراده وارد این میدان شود، معاملات منطقه به شکل دیگری رقم می خورد و اسراییل خیلی زودتر از ۲۵ سال آینده نابود خواهد شد.

گودرزی تجمع امروز میدان امام حسین (ع) تهران را نشانه اعلام پیام ایستادگی و مقاومت مردم ایران در برابر جبهه باطل و حمایت از جبهه مقاومت عنوان کرد.