تبریز - ایرنا - سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی گفت: برپایی میزهای خدمت و رسیدگی به مشکلات مردم، در ارتقای شاخص های رضایتمندی و همچنین تقویت اعتماد بین نهادهای دولتی و مردم بسیار موثر است.

به گزارش ایرنا، « حیدرفتح زاده » روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: میز خدمت حضوری، رسیدگی به مشکلات مردم را در حداقل زمان ممکن، میسر می‌سازد و این اقدام یکی کارهای موفقیت آمیز در راستای تعامل و ارتباط چهره به چهره کارکنان دولت با مردم و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنهاست.
وی، تقویت فعالیت ها و ارائه خدمات غیر حضوری را یکی از برنامه های دولت در بخش خدمات رسانی در قالب توسعه دولت الکترونیک اعلام و اضافه کرد: این امر در کاهش مراجعات مردمی و اصلاح فرآیندهای اداری نقش مهم و موثری دارد.

فتح زاده بیان کرد: در میزهای خدمت، این فرصت فراهم است تا مردم بی واسطه مشکلات خود را با مدیران دستگاه های اجرایی مطرح کنند که در زمان و هزینه آنها صرفه جویی می شود ضمن اینکه مسیر دستیابی به راه حل نیز کوتاه تر می شود.
به گزارش ایرنا، میز خدمت هر هفته با حضور مدیران دستگاه های اجرایی در مصلای تبریز برگزار می‌شود.