شناخت بهترین تاکسی تلفنی مخصوصا در شهر بزرگی همچون تهران امتیاز بزرگی برای هر کسی است. در این مقاله با انتخاب بهترین تاکسی تلفنی تهران آشنا می شوید.

خدمات حمل‌ونقل برای ترددهای درون‌شهری بسیار متنوع‌تر از گذشته‌ها شده است. حالا با وجود انواع تاکسی اینترنتی و وسایل عمومی، انتخاب‌های بیشتری برای رفت‌وآمدهای داخل شهر یا حتی میان‌شهری وجود دارد. تاکسی تلفنی یا در اصطلاح معروف، آژانس‌ها هم یکی از گزینه‌های همیشگی برای تردد در تهران و شهرهای دیگر بوده‌اند. پایتخت پرجمعیتی مانند تهران با وجود این سرویس‌های خدماتی، رفاه زیادی برای شهروندان خود فراهم کرده و می‌کند. در ادامه این مطلب هم می‌خواهیم به بهترین تاکسی تلفنی‌های تهران اشاره‌ای داشته باشیم. آنها را می‌شناسید؟

تاکسی تلفنی؛ خدمتی با کارایی همیشگی

شاید فکر کنید که در رقابت میان انواع تاکسی اینترنتی و آنلاین با تاکسی‌های تلفنی، مورد دوم دیگر جایی ندارد. باید بگوییم که اشتباه می‌کنید؛ هنوز هم تعداد زیادی از مسافران با پلتفرم‌های آنلاین بیگانه‌اند یا به دلایل مختلف به آنها دسترسی ندارند. در این صورت، جایگزینی که از دیرباز بوده و هنوز هم پرکاربرد است، تاکسی‌های تلفنی یا همان آژانس‌ها خواهند بود.

بسیاری از تاکسی‌های اینترنتی هم این موضوع را درک کرده‌اند و از همین رو شماره‌هایی اختصاصی برای رزرو تلفنی خدماتشان هم در نظر می‌گیرند. از مزایای تاکسی تلفنی باید به این موارد اشاره کنیم:

  • دسترسی ساده و بی‌نیاز از اینترنت و گوشی‌های هوشمند؛
  • امکان تنظیم زمان سفر درون‌شهری یا تاکسی بین شهری با تماس مستقیم با آژانس؛
  • امکان چانه‌زنی و توافق‌کردن درباره هزینه سفر.

اگر بخواهیم به این پرسش پاسخ بدهیم که تاکسی تلفنی بهتر است یا تاکسی‌های آنلاین؟ باید بگوییم که هریک مزایای مخصوص به خود را دارند اما با ورود مورد دوم، تاکسی‌های تلفنی همچنان کاربرد دارند و در برخی مواقع به هم‌تایان آنلاینشان ترجیح هم داده می‌شوند.

دریافت خدمات از تاکسی تلفنی‌های شبانه روزی تهران

تهران از آن پایتخت‌های شلوغی است که اگرچه با گذر از ساعت ۱۰ و ۱۱ شب، دیگر با ترافیک سنگین و شلوغ عصرگاهی و سرشب روبه‌رو نیستیم اما همچنان زنده است و خاموشی از آن دور. وجود تاکسی‌های تلفنی شبانه‌روزی هم به تردد راحت‌تر مسافران و شهروندان در تهران کمک شایانی می‌کند.

چند راه برای استفاده از خدمات تاکسی تلفنی در تهران وجود دارد:

شناسایی موارد موجود در محله و در دسترس؛

پیداکردن از روی نقشه‌های اینترنتی؛

استفاده از خدمات تلفنی تاکسی‌های آنلاین.

۱. شناسایی موارد موجود در محله و در دسترس

یکی از قدیمی‌ترین روش‌ها برای آژانس‌گرفتن یا تماس با تاکسی‌های تلفنی، یادداشت‌کردن شماره‌شان، دریافت کارت تبلیغاتی آژانس یا پرسیدن شماره این مراکز خدماتی از ۱۱۸ بوده و هست. در هر محله، آژانس‌هایی مشغول به فعالیت هستند و با وجود رشد بی‌شائبه تاکسی‌های اینترنتی هنوز هم محبوب‌اند و درمیان افراد محل کاربرد دارند.

حتی اگر از طرفداران پروپاقرص تاکسی‌ اینترنتی هستید، به شما توصیه می‌کنیم که شماره چند آژانس موجود در محل را در اختیار داشته باشید. گاهی‌اوقات، بنا به اختلال اینترنت، دسترسی‌نداشتن به اپلیکیشن‌ها و هزارویک مشکل محتمل دیگر به تاکسی‌های اینترنتی دسترسی ندارید. در چنین وضعیتی تماس با تاکسی تلفنی به کمک شما خواهد آمد.

۲. پیداکردن از روی نقشه‌های اینترنتی

با وجود برنامه‌هایی که در قالب وبسایت یا اپلیکیشن به شما تصویری از نقشه شهر را ارائه می‌دهند هم امکان دسترسی به تاکسی‌های تلفنی را خواهید داشت. چطور؟ احتمالا شما هم از برنامه‌های آدرس‌یابی استفاده کرده‌اید یا در تاکسی و...، شاهد استفاده از آنها بوده‌اید. این برنامه‌ها امکانات جذاب دیگری به جز مسیریابی هم دارند. با جست‌وجوی مراکز خدماتی، تفریحی و موارد دیگر در آنها می‌توانید به فهرستی از گزینه‌های در دسترس در نزدیکی موقعیت مکانی‌تان برسید. با جست‌وجوی تاکسی تلفنی هم در اپلیکیشن‌های مذکور، امکان پیداکردن آنها را خواهید داشت.

۳.استفاده از خدمات تلفنی تاکسی‌های آنلاین

تاکسی‌های آنلاین هم برای کسانی که امکان استفاده از اپلیکیشن آنلاین را ندارند و برای مواقع اضطراری، شماره تلفن‌هایی در نظر گرفته‌اند. با آگاهی از این شماره‌ها می‌توانید در زمان تمایل به استفاده از تاکسی، سرویس خود را درخواست بدهید.

یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های خدمات آنلاین تاکسی، تپسی است. اگر بخواهید می‌توانید از راه اپلیکیشن، درخواست تاکسی بدهید یا با شماره مخصوصی تماس بگیرید که برای رزرو تلفنی در نظر گرفته شده است. شماره تپسی برای رزرو آنلاین، ۱۶۳۰ است. کافی است با این شماره تماس بگیرید تا تیم پشتیبانی تپسی در سریع ترین زمان ممکن با شما ارتباط بگیرد.

در آخر

زندگی پرهیاهوی امروزی به راه‌کارهای تازه نیاز دارد. ظهور درخواست پیک موتوری آنلاین و انواع تاکسی‌های اینترنتی شاهدی بر این ماجرا است. بااین‌حال، نباید ارزش خدمات قدیمی را کاملا نادیده بگیریم و آنها را کنار بگذاریم. واقعیت این است که شهرهای بهره‌ور که همیشه آماده خدمت‌رسانی به شهروندان خود هستند، از روش‌های مطلوب در سبک و سیاق‌های مختلف استفاده می‌کنند. وجود تاکسی تلفنی هم به‌رغم ظهور و توسعه شهرت هم‌تایان آنلاینشان همچنان ضروری و البته مفید است.

در بسیاری از شرایط، امکان دسترسی به اینترنت نیست یا تعداد زیادی از افراد به اینترنت، فضای آنلاین و گوشی‌های هوشمند دسترسی ندارند. در چنین اوضاعی، هیچ‌چیز نمی‌تواند جای تاکسی‌های تلفنی را بگیرد. تماس با شماره‌تلفن‌های اختصاصی تاکسی‌های اینترنتی مانند تپسی هم از بهترین ایده‌ها برای دریافت خدمات تردد در سطح شهر به‌حساب می‌آید. با انتخاب‌های هوشمندانه در استفاده از خدمات شهری می‌توانید راحت‌تر زندگی کنید و برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تر و بهتری برای خود ترتیب بدهید.

در انتها از شما می‌خواهیم نظراتتان را در این زمینه با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.