تهران- ایرنا- بسته خبری ورزشی ایرنا در سیزدهمین روز از آبان به واکنش پیشکسوت پرسپولیس به حاشیه‌های اخیر سرخابی‌ها، واکاوی شرایط سپاهان در لیگ برتر، بررسی عملکرد لژیونرهای اسبق فوتبال ایران، مروری بر زشت و زیبایی بسکتبال در ۲ هفته ابتدایی لیگ برتر و دیگر اخبار ورزشی اختصاص دارد.

سیزدهمین روز از آبان‌ماه ۱۴۰۲ با اخبار مختلفی از حوزه ورزش ایران و جهان همراه بود که روی خروجی سرویس ورزشی خبرگزاری ایرنا منتشر شد. گزیده این اخبار را می‌توانید در ادامه بخوانید.

برزگر: گل‌محمدی در فوتبال جلوتر از نکونام است/ نبود پورعلی‌گنجی مشکل‌ساز شد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یحیی گل‌محمدی در فوتبال از جواد نکونام جلوتر است و سرمربی پرسپولیس باید این بحث‌ها را تمام کرده و تمرکزش به تیم باشد. ادامه این خبر را اینجا دنبال کنید.

پاشنه آشیل سپاهان؛ چندصد میلیارد برای هیچ

بدون شک نقطه ضعف اصلی سپاهان و پاشنه آشیل این تیم تا به اینجا فصل، عملکرد ضعیف خط دفاعی طلایی‌پوشان است. جایی که سپاهانی‌ها همانند بقیه پست‌های خود هزینه بالایی برای تقویت آن خرج کرده بودند. برای اطلاع از این خبر ما را همراهی کنید.

سوال روز: چه کسی بهترین لژیونر است؟

اظهارات و ادعاهای سرمربی تیم‌های استقلال و پرسپولیس علیه یکدیگر، به سوژه داغ این روزهای فوتبال ایران بدل شده است و از این‌رو، به مرور سوابق فوتبالی ستاره‌های اسبق تیم ملی پرداخته‌ایم. ادامه این خبر را اینجا دنبال کنید.

زشت و زیبای بسکتبال در ۲ هفته ابتدایی لیگ برتر

لیگ برتر بسکتبال در شرایطی به استقبال هفته سوم خود می‌رود که در دو هفته ابتدایی با نقاط ضعف و قوت بسیاری مواجه بود و باید دید این روند در طول فصل به چه سرانجامی می‌انجامد. جهت اطلاع از این گزارش با ما همراه باشید.

داور کره‌ای بازی سپاهان و آلمالیق ازبکستان سوت می‌زند

کنفدراسیون فوتبال آسیا قضاوت دیدار سپاهان و آلمالیق را به کیم جونگ هیوک از کره‌جنوبی واگذار کرد. برای اطلاع از این خبر ما را همراهی کنید.

رئال مادرید مذاکره با امباپه را رسما تکذیب کرد

باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای هرگونه مذاکره با ستاره تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن را تکذیب کرد. برای ادامه این خبر ما را اینجا دنبال کنید.