شهر ری - ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق سیم و کابل برق در «شمس آباد» خبر داد و گفت: از متهم بیش از ۲۵۰ متر سیم و کابل برق کشف شد.

به گزارش ایرنا ، سرهنگ سیدرضا عمادالدین در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل در هفته‌های اخیر در محدوده شمس آباد موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل گشت و عملیات کلانتری آن محل قرار گرفت و گشت‌زنی‌های هدفمند آغاز شد.

وی افزود: نیمه شب گذشته در پی گشت زنی‌های هدفمند و پوشش دهی نقاط جرم خیز عوامل گشت کلانتری ۱۷۸ متوجه حضور سارق در یک کارخانه شدند که در حال بریدن سیم و کابل می‌باشد که به محض رویت ماموران سریعا اقدام به فرار نمود.

سرهنگ عمادالدین گفت: در این حین ماموران با درایت وارد عمل شده و در یک عملیات واکنش سریع و غافلگیرانه متهم را دستگیر و در بازرسی از وی بیش از ۲۵۰ متر سیم و کابل برق فشار قوی کشف که به همراه متهم به مقر پلیس منتقل نمودند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری بیان داشت: در استعلامات قضایی و پلیسی انجام شده مشخص گردید سارق دارای سوابق متعدد سرقت می‌باشد و در تحقیقات به عمل آمده به بزه ارتکابی معترف گردید. این مقام انتظامی اظهار داشت: پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات متهم به دادسرا اعزام شد.