تهران- ایرنا- مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت:فشاری روی بازیکنان نبود و من هم تصور نمی‌کردم ۹ گل له آلمالیق بزنیم.

به گزارش ایرنا، عیسی آل‌کثیر پس از برتری پرگل سپاهان برابر تیم آلمالیق ازبکستان، اظهار داشت: این برد را به هواداران و بچه‌ها تبریک می‌گویم و تصور نمی‌کردم که ۹ گل به آلمالیق بزنیم.

وی افزود: از هواداران تشکر می‌کنم. ما میزبان بودیم ولی در شهر خود بازی نکردیم و در تهران به ما میزبانی دادند و باید از هواداران تشکر کنم که این همه راه را تا تهران آمدند و از ما حمایت کردند.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولییس در پاسخ به این پرسش که آیا این پیروزی فشار را از روی سپاهان برداشته است یا خیر، گفت: فشاری روی بازیکنان نبود و ما کار خودمان را می‌کردیم. بازیکنان به فکر برد تیم بودند و معذب هم نبودند. تا اینجا این نتایج را کسب کردیم و بازی قبلی هم شکست خوردیم و شاید یک تلنگر بود.

وی ادامه داد: شانس صعود را خود تیم می تواند رقم بزند و اگر حواشی برای آن ایجاد نشود و تمرکز ما هم روی تمرین و بازی‌هاست. هر روز یک اتفاق می‌افتد و شاید بازی بعدی اتفاق دیگری بیفتد،اما ما با دید مثبت به این اتفاقات نگاه می‌کنیم و امیدوارم اتفاقات خوبی رقم بخورد.

آل کثیر در واکنش به اینکه چرا بعد این برد خوشحال نیست، گفت: یک اتفاقی برایم خانواده‌ام افتاده است و دو سه روز خبر نداشتم و دیروز خبردار شدم، اما به خاطر تعهدی که به باشگاه دارم درون خودم ریختم .

وی درباره  اینکه هواداران گفته‌اند پنالتی را پیام نیازمند باید بزند، خاطرنشان کرد:  به نظر هواداران احترام می‌گذارم ولی به تیم رقیب بی‌احترامی می‌شود. انگار آنها را تحقیر می‌کنیم. من به دید مثبت به این موضوع نگاه نمی‌کنم.