گرگان- ایرنا- مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری گلستان گفت: هیچ مسوولی حق ندارد مردم را ناامید کند که برای رسیدن به این خواسته همه مدیران باید به صورت شبانه‌روزی به‌دنبال حل مشکلات و پیگیری مطالبات شهروندان باشند.

به گزارش ایرنا، هانی محمدی در جریان بازدید از اداره کل بهزیستی گلستان در راستای «سه‌شنبه گره‌گشایی» ادامه داد: توجه به ارتباط بیشتر با مردم، یک اصل مهم در دولت سیزدهم است و مدیران استان موظف هستند روزهای سه‌شنبه گره‌گشایی از کار مردم را به طور جدی مورد توجه قرار دهند.

وی بیان کرد: امروز و در این راستا بازدید از دفتر امور روستایی، معاونت امور عمرانی استانداری، بهزیستی، بانک‌های ملی، سپه، تجارت، ملت، صادرات و توسعه تعاون و شرکت برق انجام شد تا نحوه پاسخگویی به ارباب رجوع، میزان رضایت مردم و موانع اجرای آن از نزدیک مورد ارزیابی قرار گیرد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری گلستان افزود: اقدامات منحصر به فردی در گلستان پیرامون حوزه ارتباطات مردمی صورت گرفته که از آن جمله می‌توان به سفرهای شهرستانی و احصای نظام مسائل استان و پیگیری موضوعات و تبیین دستاوردهای دولت اشاره کرد.

سامانه الکترونیکی ۱۱۱ پاسخگوی گزارش‌های مردم بوده و شهروندان گلستانی همه روزه در ساعات اداری می‌توانند تماس بگیرند و علاوه برآن شماره پیامکی ۳۰۰۰۷۵۱۱۱ برای بیان دغدغه‌ها، شکایات، اعتراضات و چالش‌های مردم از دستگاه‌های اجرایی اختصاص یافته است.