تهران- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا در شانزدهمین روز آبان به صحبت‌های‌ وزیر ورزش در خصوص احداث ورزشگاه جدید در تهران، تساوی پرسپولیس در آسیا، پیام درک لانسفورد برای طرفداران هادی چوپان و اخبار دیگر ورزشی پرداخته است.

به گزارش ایرنا، شانزدهمین روز از آبان‌ماه با اخبار مختلفی از حوزه ورزش ایران و جهان همراه بود که روی خروجی سرویس ورزشی خبرگزاری ایرنا منتشر شد. گزیده این اخبار را می‌توانید در ادامه بخوانید.

درک لانسفورد: از خطوط قرمزم عبور نکنید/ هادی و طرفدارانش را دوست دارم+فیلم

قهرمان مسترالمپیا از توهین بعضی طرفداران هادی چوپان اظهار ناراحتی کرد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

هاشمی: ساخت ورزشگاه جدید در تهران حائز اهمیت است

وزیر ورزش و جوانان گفت: ساخت ورزشگاه جدید در تهران برای ایران حائز اهمیت است، زیرا رئیس جمهوری دستور ساخت این مجموعه بین‌المللی را صادر کرده‌اند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

شوک به نساجی‌چی‌ها؛ فراخوان واگذاری امتیاز باشگاه نساجی

افزایش اعتراض‌های هواداران فوتبال نساجی به ناکامی‌های این تیم طی چند ماه اخیر، این باشگاه در مرحله جدیدی از تنش‌ها قرار گرفته است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

برنامه دیدارهای مرحله اول جام حذفی اعلام شد

برنامه دیدارهای مرحله اول جام‌حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر) اعلام شد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ترسو و بی‌برنامه در دوشنبه؛بیرانوند مانع شکست پرسپولیس؛ کار صعود سخت شد

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار خارج از خانه مقابل استقلال تاجیکستان به تساوی یک بر یک رضایت داد تا کارش برای صعود سخت شود.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

گل‌محمدی: هیچ توجیهی نداریم/ «باهوئی» تمام بضاعت پرسپولیس است!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌توانستیم بازی را کنترل کنیم اما توپ‌های زیادی را از دست دادیم و بازی در اختیار حریف قرار گرفت اما برای این تساوی هیچ توجیهی نداریم.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

بازگشت ستاره یاغی به میلان؛ زلاتان و روسونری دوباره بهم رسیدند + عکس

ستاره سوئدی و سابق تیم فوتبال آ.ث میلان بار دیگر به این باشگاه ایتالیایی باز خواهدگشت و این بار در پستی مدیریتی با روسونری همکاری خواهد کرد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.