یاسوج- ایرنا- برخی فرصت های سرمایه گذاری کهگیلویه وبویراحمد درحوزه های مختلف از جمله در حوزه محصولات کشاورزی، صنعت و سلامت و با هدف آشنایی بهترو بیشتر سرمایه گذاران و صادرکنندگان برای حضور و رقابت در بازارهای داخلی و جهانی در نمایشگاه بین المللی کیش معرفی شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج گفت: بخش خصوصی استان در راستای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در نمایشگاه بین‌المللی کیش شرکت کرده است.

ه گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اتاق بازرگانی یاسوج، عبدالله قبادی، از حضور اتاق بازرگانی یاسوج در رویداد کیش اینوکس ۲۰۲۳ خبر داد و اظهار کرد: دهمین رویداد کیش اینوکس با حضور ۳۰۰ شرکت از بخش دولتی و خصوصی و برگزاری ۳۶ نشست تخصصی با محوریت معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، توسعه سرمایه‌گذاری، بسترسازی تامین مالی، تنظیم‌گری و نظارت هوشمند در کیش برگزار شده است.وی افزود: اتاق بازرگانی استان کهگیلویه وبویراحمد با هدف معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در این نمایشگاه که از ۱۵ تا ۱۸ آبان در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش و مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش در حال برگزاری است، حضور دارد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج با بیان اینکه از هر فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری کهگیلویه و بویراحمد استفاده خواهیم کرد، ادامه داد: دیدار و رایزنی با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، حضور در نشست‌های تخصصی این رویداد، نشست و رایزنی با هیات‌های کشورهای مختلف از برنامه‌های بخش خصوصی استان در این نمایشگاه است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برپا است و تلاش می‌کنیم فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در بخش‌های مختلف گردشگری، صنعتی و کشاورزی به خوبی معرفی شود.

به گزارش ایرنا، هم اینک ۵۰ فرصت سرمایه گذاری در این استان شناسایی شده که در تمام بخش های اقتصادی استان هستند و بر اساس آمایش سرزمین و مزیت نسبی شهرستان های استان است.