کیش- ایرنا - رییس اداره امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش گفت: تفاهم نامه همکاری مشترک میان انجمن زنان کار آفرین کیش «کیش بانو» و اتحادیه بین المللی انجمن عمومی و ترویج حفظ سنت های اجتماعی کشور روسیه به امضا رسید.

«عالمه خسروی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام اینکه این تفاهم نامه در حاشیه نمایشگاه «کیش اینوکس» به امضاء رسید، اظهار کرد: این تفاهم نامه مشترک با هدف توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار بانوان منطقه آزاد کیش در حوزه صنایع و تولیدات دست ساز امضاء شد.

وی یکی از اهداف اصلی این انجمن در امضای این تفاهم نامه را ایجاد زمینه رشد و افزایش صادرات کالاها و خدمات مرتبط با این صنایع و حضور در نمایشگاه های مرتبط در کشورهای دیگر عنوان کرد و افزود: با امضای تفاهم نامه همکاری در بازار فروش و معرفی صنایع دستی و دست ساز بانوان هر ۲ کشور انجام می‌شود.

۲ تفاهم نامه همکاری فیمابین بانوان کیش و آذربایجان‌غربی به امضا رسید

رییس اداره امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش همچنین از امضا دو تفاهم نامه همکاری مشترک انجمن زنان کار آفرین کیش با سازمان منطقه آزاد ماکو و کانون زنان بازرگان استان آذربایجان غربی خبرداد و افزود: در همین راستا، دبیرخانه هماهنگی با هدف تسهیل و تسریع در توسعه کسب و کار بانوان انی ۲ منطقه راه اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: این تفاهم نامه‌ها در راستای ایجاد بسترهای لازم در جهت توسعه و تقویت سیستم عرضه و فروش محصولات صنایع دستی بانوان کارآفرین منطقه به امضا رسید.

«خسروی» فراهم کردن شرایط لازم برای حضور در نمایشگاه‌های مرتبط، شناسایی فرصت‌های همکاری حضور در بازارهای هر ۲ طرف و معرفی نیازهای متقابل در خصوص صنایع تولیدی دست ساز را از جمله مفاد ذکر شده در این تفاهم نامه همکاری عنوان کرد.