تهران- ایرنا- بسته خبری ورزشی ایرنا در هفدهمین روز از آبان به خیانت ناقص یک استقلالی، واکنش پیشکسوت پرسپولیس به تصمیم‌های سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت، آخرین وضعیت فیزیکی یزدانی و رسیدن او به المپیک و دیگر اخبار ورزشی اختصاص دارد.

به گزارش ایرنا، هفدهمین روز از آبان‌ماه ۱۴۰۲ با اخبار مختلفی از حوزه ورزش ایران و جهان همراه بود که روی خروجی سرویس ورزشی خبرگزاری ایرنا منتشر شد. گزیده این اخبار را می‌توانید در ادامه بخوانید.

خیانت ناقص آقای ایکس؛ استقلال به سرنوشت متخلفان سقف قرارداد دچار نمی‌شود

گزارش تخلفات ادعایی باشگاه استقلال و نقض قانون سقف بودجه، از داخل باشگاه به نهادهای نظارتی ارسال شده است اما باتوجه به عدم اشراف حقوقی فرد مذکور به قراردادها، خطر کسر امتیاز آبی‌ها را تهدید نخواهد کرد. ادامه این خبر را اینجا دنبال کنید.

رافت: نیمکت‌نشینی زاهدی جای سئوال دارد؛ برخی تصمیمات یحیی عجیب است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نیمکت‌نشینی شهاب زاهدی که روی نوار گلزنی قرار گرفته بود و به میدان فرستادن نبیل باهویی از تصمیم عجیب یحیی گل‌محمدی است که جای سئوال دارد. برای اطلاع از این خبر ما را همراهی کنید.

عبدی: آماده‌ایم مقابل تیم بزرگ برزیل، بازی فوق‌العاده‌ای انجام دهیم

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران از آمادگی شاگردانش برای تقابل با تیم برزیل خبر داد.ادامه این خبر را اینجا دنبال کنید.

سهرابیان: هاشمی در این ۱۰۰ روز موفق، باانگیزه و هدفمند بود

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: نگاه کیومرث هاشمی در خصوص تامین تجهیزات و نیازهای فدراسیون‌های ورزشی بسیار وسیع است و وزیر ورزش و جوانان در این ۱۰۰ روز موفق، باانگیزه و هدفمند بود. جهت اطلاع از این گزارش با ما همراه باشید.

کیهانی: یزدانی به طور قطع به المپیک می‌رسد/ او یک انسان عادی نیست

عضو هیئت رییسه فدراسیون کشتی با اشاره به موفقیت‌آمیز بودن جراحی حسن یزدانی، گفت: به طور قطع با پیگیری فدراسیون، وضعیت فیزیکی یزدانی رو به بهبود است و او می‌تواند در المپیک پاریس به روی تشک برود.برای اطلاع از این خبر ما را همراهی کنید.

دوپینگ، بهانه‌ای برای انتقام از بدنسازان مخالف؟

بدنساز ایرانی که توسط فدراسیون پرورش اندام به مسابقات کمپانی IFBB اعزام شده بود، طبق نظر مسئولان و داوران بله علت دوپینگ متعارف از رقابت حذف شد. برای ادامه این خبر ما را اینجا دنبال کنید.