تهران‌بزرگ - ایرنا - رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه تردد موتورسیکلت در خطوط ویژه سطح شهر ممنوع است، گفت: این مسیرها صرفا برای عبور و مرور اتوبوس‌های تندرو و خودروهای امدادی ایجاد شده است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی اصغر شیرازی روز یکشنبه اظهار کرد: راکبین موتورسیکلت برای ترددهای روزانه خود به داخل خطوط ویژه نروند چون امکان تصادف در این مسیرها زیاد است.

وی همچنین از راکبین موتورسیکلت خواست قبل از روشن نمودن وسیله نقلیه خود از کلاه کاسکت استاندارد استفاده کرده و جان خود را بخاطر سهل انگاری و عدم استفاده از کلاه ایمنی در سطح معابر به خطر نیندازند.

سرهنگ شریفی افزود: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ به منظور نظارت بر تردد وسایل نقلیه در معابر شهری حضور دارند و با متخلفان و برهم زنندگان نظم ترافیکی برخورد می‌کنند.

وی در خصوص آخرین وضعیت ترافیک در معابر شهری تهران گفت: ماموران پلیس راهور در معابر بزرگراهی حضور دارند تا از حرکت و تغییر مسیرهای ناگهانی خودروها جهت ورود به رمپ‌ها و خروجی بزرگراه‌ها جلوگیری کرده و با این کار نظم خاصی را به معابر شهری دهند.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد: بی نظمی‌ها و زرنگ بازی برخی رانندگان برای زودتر رسیدن به خروجی‌ها در رمپ‌ها همچنین تغییر مسیرهای ناگهانی در حین حرکت باعث ترافیک و تصادف می‌شود لذا از رانندگان تقاضا داریم در حین رانندگی ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی بین خطوط حرکت کرده و جهت تغییر مسیر از چراغ راهنما استفاده کنند.