یزد- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: کمترین مشکل در بخش سلامت استان یزد در شهرستان مهریز است و این تبلور همدلی و برنامه‌ریزی است.

به گزارش ایرنا، دکتر " سید مهدی هاشمی باجگانی " روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه سرپرست بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز افزود: با راه اندازی طرح توسعه این مجموعه، مردم مهریز و هموطنان استان‌های همجوار از امکانات با کیفیت بیمارستان استفاده می‌کنند.

وی با قدردانی از همه اقداماتی که تاکنون در شهرستان انجام شده است ادامه داد: خدمت به مردم و بیماران به نحو شایسته در بخش درمان جزو برنامه‌های مهمی است که توسط دولت در همه مناطق استان و مهریز پیگیری شده و همچنان ادامه دارد.

همچنین حجت الاسلام " عبدالرضا محی‌الدینی " امام جمعه شهرستان مهریز گفت: بیمارستان شهرستان به لطف خداوند و تلاش مدیریت این مجموعه در وضعیت مطلوبی قرار دارد و یک بیمارستان مجلل و با کیفیت است و باید از کادر بیمارستان و خیران شهرستان قدردانی داشته باشیم.

" محمد دهقان بنادکی " فرماندار شهرستان مهریز نیز اظهار امیدواری کرد با همت و پشتکار مدیریت مجموعه بیمارستان و همکاری تمامی همکارانشان اتفاقات خوبی در حوزه سلامت شهرستان رقم بخورد و طرح توسعه این بیمارستان در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

در پایان این مراسم از زحمات دکتر خانجانخانی تشکر و دکتر احمد مختاری به عنوان سرپرست جدید این بیمارستان منصوب شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.